🚨לואיס אלברטו סיכם בקבוצה מקטאר

הקשר הספרדי יעזוב את לאציו, ויעבור לאל דוחיאל הקטארית | כל הפרטים

🚨לואיס אלברטו בדרך למפרץ.

הקשר הספרדי סיים את חלקו בלאציו, וסיכם באל דוחיאל הקטארית. בשבוע הבא אמור השחקן לנסוע לקטאר ולעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה רשמית. הקבוצה הקטארית סיכמה ביום שבת האחרון את פרטי ההעברה עם לאציו, והיא תשלם לקבוצה האיטלקית כ-11 מיליון יורו ועוד בונוסים. על פי מספר דיווחים, גם ליברפול, קבוצתו הקודמת של אלברטו, תקבל חלק מסכום הרכישה, בעקבות סעיף אחוזים שנכלל בעסקת ההעברה של השחקן ללאציו בזמנו.

ב-31 לאוגוסט 2016 חתם הקשר הספרדי בלאציו, לאחר שנקנה מליברפול בתמורה ל-4 מיליון אירו. עם השנים, הפך אלברטו להיות אחד הסמלים הגדולים של לאציו בעשור האחרון, כששיחק 242 משחקים במדי הקבוצה. אלברטו כבש 47 שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה האיטלקית, ובמהלך השנים בלאציו הוא זכה בסופר קאפ האיטלקי פעמיים ובגביע האיטלקי (קופה איטליה).

הספרדי יהיה השחקן השני במהלך השנה האחרונה שעוזב את לאציו בשביל מועדונים מהמפרץ, כאשר הראשון היה סרגיי מילינקוביץ’-סאביץ’ שעזב את לאציו עבור אל-הילאל הסעודית.

עבור לואיס אלברטו, אל דוחיאל כנראה תהיה התחנה האחרונה בקריירה שלו. הקשר בן ה-31 יסיים את תפקידו באירופה בקרוב וינדוד לאסיה לשנים הקרובות.

לאציו סיימה את העונה באיטליה במקום השביעי, מקום שמבטיח לה השתתפות בשלב הליגה בליגה האירופית בעונה הבאה. כעת, הקבוצה מאבדת את אחד העוגנים החשובים שלה בשנים האחרונות, ותצטרך לחשוב על מחליף ראוי עבור הקשר הספרדי. הקבוצה האיטלקית תיפרד גם מדייצ’י קמאדה היפני, שעוזב אותה עבור קריסטל פאלאס.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן