🚨לואיס דה לה פואנטה האריך את חוזהו כמאמן נבחרת ספרד

המאמן הספרדי ימשיך לאמן את הנבחרת הלאומית עד אחרי 2026

חוזהו של דה לה פואנטה היה אמור להסתיים באמצע אליפות אירופה הקרובה ולמעשה להשאיר את ספרד ללא מאמן אם תגיע לשלבים המאוחרים של הטורניר שיערך בגרמניה, אך פדרציית הכדורגל הספרדית המלכותית הודיעה על מימוש האופציה להארכת חוזהו והוא ימשיך לאמן את הספרדים עד לאחר גביע העולם שייערך בארה”ב, קנדה ומקסיקו בשנת 2026. ההתאחדות המקומית רואה בחידוש החוזה של המאמן צעד חיוני לפיתוח הנבחרת, כמו גם עבור המוסד המנהל את הכדורגל הספרדי, המעניק יציבות לנבחרת הלאומית לקראת אליפות אירופה ביוני הקרוב.

שחקן העבר, שפרש במדיה של אלאבס, החל לאמן לקראת תחילתו של המילניום ועבר במספר מחלקות נוער וקבוצות ספרדיות עד אשר הגיע אל ההתאחדות הספרדית כמאמן במחלקות הנוער שלה. הוא אימן בהצלחה במספר שכבות של הנבחרות הצעירות של ספרד ואף סחף אותן להישגים נאים. באמתחתו זכייה ביורו 2015 לגילאי 19 ומטה וזכייה במדליית הכסף באולימפיאדת טוקיו כשאימן את הנבחרת האולימפית. עקב היכרותו המעמיקה עם ההתאחדות, מונה לתפקיד המאמן הלאומי בדצמבר 2022, מספר ימים לאחר ההדחה של הספרדים בשמינית גמר גביע העולם, בה הפסידו בפנדלים למרוקו.


בקיץ שעבר הוביל את הלה רוחה לזכייה ראשונה בתולדותיהם בתואר “ליגת האומות”, לאחר ניצחון על קרואטיה בגמר. כמו כן, בראשות דה לה פואנטה סיימה הנבחרת הספרדית במקום הראשון בבית שלהם במוקדמות היורו, כשהם מציגים יכולת מרשימה ומעמידים מאזן של שבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן