🚨ליאור קאסה בחר במכבי חיפה

אחרי קרב בין שתי הקבוצות הבכירות בארץ הכישרון של הפועל ירושלים, ליאור קאסה, בחר לחתום במכבי חיפה.

🚨הבחירה הגיעה. לאחר שבוע של שיחות ומאבק תקשורתי בין מכבי חיפה למכבי תל אביב שחקן הפועל ירושלים החליט לבחור בירוקים מהכרמל. הפועל ירושלים הסכימה לשתי ההצעות של הקבוצות והשאירה את ההחלטה בידיו של ליאור קאסה, הסחורה החמה מירושלים.

היום (שלישי, 23.01.2024) יעקב שחר ומסאי דגו הזמינו את הקשר הצעיר של הפועל ירושלים, ליאור קאסה, לשיחה והבהירו לו שהוא עומד להיות שחקן סגל עוד העונה ולא יצא בהשאלה. השחקן התרשם יותר מהפרויקט של מכבי חיפה מאשר הפרויקט של מכבי תל אביב והודיע היום על החלטתו. מכבי חיפה והפועל ירושלים סיכמו על 1.1 מיליון יורו כפי שנרשם לעיל בנוסף ל-20% ממכירה עתידית. השחקן יחתום לחמש עונות במכבי חיפה ויהווה תחליף למוחמד ג’אבר שנפצע וייעדר כחודש וחצי מהמגרשים ולשואו שנעדר בעקבות אליפות אפריקה.

קצת על השחקן

קאסה, שנתון 2005, התחיל את דרכו בליגת השכונות, פרויקט אותו הקימה הפועל ירושלים וסומן כפוטנציאל גדול. בכל שנה בקריירה שלו בנערים הוקפץ לקבוצת הגילאים שמעליו. תפקידו הטבעי של השחקן הוא כקשר מרכזי, ‘8’, אך בזכות מהירותו הוא מסוגל לשחק בעמדות הכנף. גם מחוץ לארץ הכישרון של ליאור קאסה לא נעלם מעיניי הסקאוטים. אוסטריה וינה האוסטרית זימנה את השחקן להתרשמות בשנת 2022 אך בסוף וויתרה על שירותיו.

בנבחרת, קאסה זומן על ידי גדי ברומר לשחק בנבחרת עד גיל 17. באחד מימי האימונים של הנבחרת הגיע אופיר חיים בשביל לבחון איזה מבין השחקנים יוכל לקחת למוקדמות אליפות אירופה בקרואטיה, במהלך האימון הבחין חיים בכישרון של ליאור והחליט לזמנו ואף אמר באחד האימונים: “איך זה יכול להיות שהשחקן לא משחק בקבוצה בוגרת בליגת העל? אני רוצה אותו בנבחרת שלי.” קאסה עזר לנבחרת עד גיל 19 להעפיל לשלב העילית של המוקדמות.


קאסה הוא שחקן בלי פחד, הוא לא יפחד לבקש את הכדור, לחלץ את הכדור גם אם מדובר בשחקנים שיותר חזקים ממנו פיזית. בזכות חוסר הפחד הוא הצליח להתקדם ולשחק בצוותא עם השנתונים שמעליו. בנוסף לכך, מדובר בשחקן מאוד זריז וטכני, דבר אשר מאפשר לו לשחק גם בכנפיים וגם לפרוץ קווי הגנה בקלות יחסית דרך הקישור. יתרה מזאת, השחקן בעל יכולות מסירה מצוינות וראיית משחק ברמה גבוהה ולזה נגיע עוד מעט.

הפועל ירושלים התחילה את העונה בלי אף ניצחון ועד מחזור עשירי עמדה על שתי נקודות בלבד ואז הגיע המשחק מול הפועל חדרה. בצעד נועז החליט מאמן הפועל ירושלים זיו אריה להעלות את הילד הכישרוני בהרכב למשחקו הראשון בבוגרים, וקאסה בן ה-18 החזיר לו בצורה מושלמת בדקה ה-27 עם מסירת אומן לאור רויזמן שכבש לאחר מבצע אישי יפה משלו. המשחק נגמר בתוצאה של 1-0 לירושלמים וזה היה ניצחונם הראשון לעונה.

טיפה נתונים ממשחקו הראשון בבוגרים של הפועל ירושלים
    • 59 דקות
    • בישול אחד
    • 29 נגיעות בכדור
    • 11/16 מסירות מדויקות (69%)
    • מסירת מפתח אחת
    • 2 הדיפות כדור
    • 2 תיקולים
    • ציון 7.4 בסופה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן