🚨מינכן מחכה לו: בריאן סראגוסה יעבור כבר עכשיו לבאיירן מינכן

🚨באיירן מינכן שהחתימה לפני מספר שבועות את הספרדי הצעיר של גרנאדה כעת עובדת על צירופו לסגל שלה כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

שלושה ימים לאחר שקינגסלי קומאן נפגע בברכו במשחקה האחרון של באיירן מינכן, עובדת הקבוצה על כך שבריאן סראגוסה, פרח השכונות של גרנאדה איתו חתמו ממש לפני מספר שבועות, יצטרף מיד לקבוצה, בניגוד להסכם הראשוני בו הוחלט שישאר בגרנאדה בהשאלה עד לסיום העונה הנוכחית.

לאחר הבדיקות שקבעו שפציעתו של קומאן תשבית אותו לפחות עד אפריל הייתה צריכה באיירן למצוא תחליף מהיר ברגעים האחרונים של חלון ההעברות לעמדת הקיצוני השמאלי, ובמקום ללכת ולחפש פלסטר זמני עד שקומאן יחלים, החליטו במינכן להקדים את העברתו של הספרדי הצעיר שאמור להצטרף לאימוני באיירן כבר היום.

גרנאדה מצידה תקבל בנוסף לסעיף השחרור שעמד על 15 מיליון אירו כ-4.5 מיליון אירו פיצויים מהמועדון הבווארי ששינה את פרטי העסקה.


לאחר שנאלצה להיפרד מבריאן סראגוסה מוקדם מהצפוי גרנאדה הודיעה רשמית על החתמתו של האורוגוואי הצעיר פאקונדו פליסטרי ממנצ’סטר יונייטד.

פליסטרי יגיע בעסקת השאלה יבשה לטווח קצר, כלומר מחלון ההעברות של ינואר עד לסיום העונה, במטרה לחזק את החלק הקדמי של האנדלוסים שנלחמים על חייהם בליגה הראשונה. פליסטרי מצידו יזכה לקבל דקות על מנת לחזור בקיץ למנצ’סטר יונייטד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן