🚨מנור סולומון צפוי לחזור לאימוני טוטנהאם

🚨שחקנה של טוטנהאם צפוי לחזור לשגרת אימונים מלאה עם הקבוצה בימים הקרובים

ארבעה חודשים חלפו מאז נפצע מנור סולומון, ולאחר עיכוב בחזרתו נראה שהשחקן הישראלי מתקרב לשוב לשחק.

לפי דיווח שעלה ב-football.london, הישראלי ישוב להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים ואם לא יצוצו קשיים מיוחדים בכל הקשור לפציעה ממנה סבל הוא צפוי לחזור לסגל הקבוצה כבר במשחק ביום שבת הבא, בו היא תתמודד נגד קריסטל פאלאס. סולומון נאלץ לעבור הליך קל נוסף לאחר שהרגיש אי נוחות מסוימת בעקבות הניתוח בברכו שעבר בשנה שעברה. שחקן הכנף, שג’יימס מדיסון כינה אותו המיומן ביותר במועדון השבוע, יהווה תוספת נפלאה לסגל הקבוצה, וינסה לפלס את דרכו ולזכות באמונו המחודש של המאמן.

יש לציין שהספסל של הקבוצה שופע בשחקני כנף שהמאמן יכול לבחור מתוכם, מה שיכול לאפשר למנור להשתלב בהדרגה מחדש בסגל ולקבל את מקומו בהיררכיה ללא לחץ מצידה של הקבוצה לחזור במהרה. המועדון הוכח ככזה שתומך בתהליך שיקומו והחלמתו בצורה המיטבית והמלאה, והוא לא דוחף את השחקן לחזור מוקדם מהצפוי.


כזכור, לאחר עונה טובה במדי פולהאם הגיע סולומון בקיץ האחרון לספרס, שם הוא הספיק לבשל פעמיים ולעלות לשש הופעות בכל המסגרות (חמש בליגה ואחת נוספת בגביע הליגה) לפני שנפצע.

חזרתו של מנור מגיעה בתזמון מושלם לראשי נבחרת ישאל, המקווים שהוא יוכל לחזור לכושר משחק ראוי כדי לקחת חלק במשחקי פלייאוף העלייה ליורו שייערכו לקראת סוף חודש מרץ.

1 תגובה
  1. שון כותב

    🤩🤩 🇮🇱

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן