🚨מנצ’סטר יונייטד מודיעה: הוילונד נפצע וייעדר לפרק זמן של שבועיים עד שלושה

🚨מנצ’סטר יונייטד מודיעה היום (23.02.2024) כי חלוץ הקבוצה, רסמוס הוילונד הדני סובל מפציעה בשריר וייעדר לתקופה של בין שבועיים עד שלושה שבועות מהמגרשים.

אוהדי מנצ’סטר יונייטד קיבלו היום (שישי) חדשות מאכזבות כאשר המועדון הודיע כי חלוץ הקבוצה רסמוס הוילונד סובל מפציעה בשריר וייעדר לתקופת זמן לא קצרה מן המגרשים, ואף עלול להחמיץ את משחק הדרבי נגד מנצ’סטר סיטי.

בהצהרת המועדון היום נמסר: “רסמוס הוילונד סבל מפציעה בשריר שצפויה לגרום לו להיעדרות מהמגרשים למשך שבועיים עד שלושה. המועדון מאחל לך החלמה מהירה, רסמוס.”

השחקן בן ה-21 שהגיע בקיץ מאטאלנטה לאולד טראפורד  תמורת 74 מיליון אירו נפצע בדיוק בתקופה כשהוא  נמצא בכושר הבקעה נהדר, הוילונד מצא את הרשת בכל ששת ההופעות האחרונות שלו בפרמיירליג כולל צמד נגד לוטון טאון במחזור האחרון, והפך לשחקן הצעיר אי פעם להבקיע בשישה משחקי פרמיירליג רצופים.

בליגת האלופות הדני חולק את המקום הראשון בראש טבלת הכיבושים ביחד עם ארלינג הלאנד, אלבארו מוראטה ואנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד ווונדרסון גלאנו מפורטו, עם חמישה שערים כל אחד, ובסה”כ יש לחלוץ של טן האח העונה 13 שערים ושני בישולים ב-30 הופעות בכל המסגרות.

פציעתו של הוילונד מבטיחה בוודאות כי החלוץ ייעדר  ממשחק הפרמיירליג הבא של השדים האדומים ביום שבת  נגד פולהאם, ואף עלול להחמיץ גם את ההתמודדות המסקרנת נגד פפ גווארדיולה ומנצ’סטר סיטי בדרבי שיתקיים ב-3 במרץ.

 

 

 

2 תגובות
  1. שון כותב

    די, אני מפסיק להאשים את הקירח השנה….זה כבר לא שפוי הכמות פציעות הזאת ובעיקר שהסגל הזה כזה פצוע ומוכה ביסודו

  2. בוצי כותב

    לפי איך שזה היה נראה מול פולהאם הקבוצה לא מסתדרת בלעדיו נקווה שיחזור מהר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן