🚨מסתמן: קרלוס סולר לאסטון וילה

שחקנה של פריז סן ז'רמן בדרך לאסטון וילה | כל הפרטים

🚨קרלוס סולר עתיד להצטרף לאסטון וילה בקיץ הקרוב.

הקשר הספרדי בן ה-27, שהגיע לפריז סן ז’רמן באוקטובר 2022, עתיד בקיץ הקרוב לעזוב את פריז. כל פי הדיווחים, אסטון וילה היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

וילה עצמה חווה עונה היסטורית ומוצלחת, לאחר שהבטיחה את מקומה במקום הרביעי בטבלת הפריימרלייג ושבה לליגת האלופות לאחר למעלה מ-40 שנות היעדרות. מאז שנחת בקבוצה אונאי אמרי, חניכיו מציגים יכולות כדורגל מרשימות במיוחד, והעונה שברה וילה את שיא הניצחות לעונה בודדת בתולדות המועדון כשהיא עם 68 נקודות כשנותר עוד מחזור אחד לסיום העונה.

שני הצדדים נמצאים בשיחות מתקדמות, שנערכות כבר מספר חודשים, ובקרוב יגובש הסכם.

סולר שיחק בפריז בשתי העונות האחרונות מאז הגיע לקבוצה באוקטובר 2022. בעונתו הראשונה במועדון שותף סולר ב-35 משחקים, בהם כבש שישה שערים בכל המסגרות כולל אחד בניצחונה של פריז סן ז’רמן על מכבי חיפה 7-2 במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. העונה כבש סולר שער אחד בלבד במסגרת הליגה. בסך הכל שיחק סולר 61 משחקים במדי פריז, בהם הוא כבש שבעה שערים ובישל שמונה נוספים. כמו כן זכה סולר עם הקבוצה באליפות צרפת פעמיים ובתואר הסופר קאפ הצרפתי.

את מרבית הקריירה העביר קרלוס סולר בולנסיה, בה הוא גדל. לאורך שמונה השנים בהם שיחק סולר בעטלפים הוא שותף בלמעלה מ-200 משחקים, והיה לבורג מרכזי בקישור של הקבוצה. סולר כבש 36 שערים לצד 31 בישולים במדי ולנסיה.

בנוסף לעזיבתו של קרלוס סולר בקיץ הקרוב, שמות רבים נוספים עתידים לעזוב את המועדון הצרפתי. לצד קילאן אמבפה שהכריז כי זו עונתו האחרונה בקבוצה, מילאן שקריניאר הבלם הסלובקי ומנואל אוגרטה הקשר האורוגוואי עתידים לעזוב בקיץ הקרוב את עיר האורות. כמו כן קיילור נבאס השוער הוותיק הודיע גם הוא כי יעזוב את פ.ס.ז’ בסוף העונה.

בצל גל העזיבות המתקרב בקיץ הקרוב בפריז, לאחרונה דיווחנו כאן על שמות מעניינים העתידים לעשות את הדרך ההפוכה ולהצטרף לפ.ס.ז, עליהם תוכלו לקרוא כאן.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן