🚨מתקשה להתאושש | מנור סולומון עבר ניתוח נוסף

שחקן הכנף הישראלי עבר ניתוח נוסף לאחר שלא הצליח לחזור לפעילות שוטפת | כל הפרטים

🚨חוסר המזל של מנור סולומון נמשך. לאחר שלא הצליח לחזור לאימונים ולשגרה כראוי, הצוות הרפואי של טוטנהאם, יחד עם השחקן, החליטו כי הוא יעבור ניתוח קטן נוסף ב’מיניסקוס’ של ברך ימין. הישראלי עבר את הניתוח בהצלחה, וינסה כעת להשתקם ולחזור לאימונים כמה שיותר מהר. בהודעה הרשמית של טוטנהאם לא נכתב דבר בנוגע לתאריך חזרתו, כאשר העניין תלוי בעיקר בשאלה איך מנור יצליח להתאושש מהניתוח ולהחלים מהפציעה.

עוד קודם לכן, בתחילת השבוע, העביר השחקן הישראלי מסר לאוהדי טוטנהאם דרך עמוד האינסטגרם הרשמי של הקבוצה:

“שלום לכולם,

לאחרונה נעדרתי מהרשתות החברתיות ומתרכז כמה שיותר בחזרה שלי למגרשים. התקופה האחרונה הייתה הכי קשה ומלחיצה בקריירה שלי. בחמישה חודשים האחרונים אני עובד קשה מאוד, בשביל לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב, אבל לצערי, עדיין לא החלמתי בצורה מלאה. באותה מידה, אני מלא במוטיבציה ואני אמשיך לעשות הכל בכדי לחזור חזק יותר ולעזור לקבוצה ולמדינה.

תודה רבה על התמיכה”.

מנור סולומון חתם בקיץ האחרון בטוטנהאם בהעברה חופשית, השחקן התחיל טוב ב’תרנגולים’ עם שתי בישולים ב5-2 נגד ברנלי בתחילת סמפטמבר. הכל היה נראה ורוד עבור השחקן, עד הפציעה. בחודש אוקטובר האחרון הודיעה טוטנהאם שמנור סובל מפציעה בברכו הימנית, דבר שהוביל לניתוח. בתחילה, הצוות הרפואי טוטנהאם העריכו כי מדובר בפציעה של כשלושה חודשים, אך למרות זאת, כיום, 6 חודשים לאחר מכן, השחקן מתקשה לחזור לאימונים באופן רציף והחזרה נראית רחוקה לעין. עד כה, מנור פספס 17 משחקים, כאשר הוא הפסיד 166 ימים רצופים של אימון.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן