🚨נשר ללא כנפיים | מאוריציו סארי עוזב את לאציו

המאמן הותיק מאוריציו סארי החליט לקחת את המפתחות ולעזוב את לאציו לאור היכולת הירודה של הקבוצה במשחקים האחרונים בפרט ובמשחקי העונה בכלל

התוצאות הכריעו. לאציו הודיעה כי מאוריציו סארי, מאמן הקבוצה, עוזב את המועדון בהחלטה מיידית. ההחלטה לעזוב הגיעה מהמאמן האיטלקי, שלאור תוצאות הקבוצה וחוסר ההצלחה בעונה הנוכחית החליט לעזוב כדי שלמאמן שיבוא אחריו יהיה מספיק זמן לבנות אסטרטגיית רכש ויוכל לתכנן כבר מעכשיו את העונה הבאה.

זו למעשה העונה השלישית של סארי במדי הקבוצה התכולה מעיר הנצח, כשבעונה הקודמת הצליח לסיים ביחד עם חניכיו במקום השני בטבלה, מעט מעל אינטר ומילאן ומתחת לנאפולי האלופה היוצאת כשהוא מצליח להפוך את ההגנה של הנשרים להגנת ברזל שסופגת רק 30 שערים ב-38 משחקי הליגה. העונה, עם העזיבה של הקשר הסרבי סרגיי מילינקוביץ’ סאביץ’ לאל-הילאל הסעודית והבלם הותיק פרנצ’סקו אצ’רבי שעבר לחזק את האלופה שבדרך, אינטר, נוצר חור שהשחקנים הקיימים לא מצליחים לסגור כשעשרה משחקים לסיום העונה, לאציו הספיקה לספוג 31 שערים, שער אחד יותר מהעונה שעברה.

לאציו ממוקמת במקום התשיעי בליגה האיטלקית כשהיא במרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, עם 12 הפסדים העונה כשהאחרון הגיע במשחק האחרון נגד אודינזה, במסגרת המחזור ה-28. כזכור, לאציו גם הודחה מליגת האלופות לאחר שהובילה במפגש הראשון מול באיירן מינכן, והיא האיטלקית הראשונה שמוצאת את עצמה בבית מבין שבע הקבוצות המשחקות באירופה.


כעת, שמם של חלוצי העבר תומאסו רוקי ומירוסלב קלוזה מועמדים לאימון הקבוצה, כשגם קשר העבר האיטלקי כריסטיאן ברוקי בפנקס של ראשי המועדון למשרת המאמן הזמני אך כולם כרגע נמצאים בהמתנה למקרה שאיגור טודור, מאמנה לשעבר של מארסיי שנחשב למועמד המוביל לקחת את הקבוצה, יסרב. בינתיים ועד שיקבלו החלטה באשר למאמן הבא, עוזרו של סארי, ג’יובאני מארטוסיילו בן ה-52 שאימן בעברו את אמפולי ובעצמו מלווה את סארי מימיו באמפולי וביובנטוס, יעמוד על הקווים.

1 תגובה
  1. האחיין של לאפורטה כותב

    אולי הוא חושק במשרה של ברצלונה?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן