🚨ראפיניה נפצע בשריר הירך ויחמיץ את גמר הסופרקופה נגד ריאל מדריד

🚨ברצלונה דיווחה היום (שישי) כי ראפיניה סובל מ"פציעה בשריר הירך של רגלו השמאלית" וכתוצאה מכך יחמיץ את גמר הסופרקופה נגד ריאל מדריד ביום ראשון הקרוב ועלול להיעדר לפרק זמן של כארבעה שבועות

ראפיניה מצטרף לרשימת הפצועים של ברצלונה. אחרי שנפצע והוחלף לקראת סיום המחצית הראשונה בחצי גמר הסופרקופה אמש, הבוקר התבררה חומרת פציעתו. הברזילאי עבר בדיקת MRI ולפיה הוא סובל מפגיעה בשריר הירך ברגלו השמאלית

במהלך חצי גמר הסופרקופה שנערך אמש בריאד, בין ברצלונה לבין אוססונה, חש ראפיניה באי נוחות בשריר הירך ברגלו השמאלית, השחקן קיבל טיפול קצר על הדשא אך לא הצליח  לחזור למגרש והוחלף בלאמין יאמאל הצעיר.

הבוקר, בזמן שחבריו לקבוצה התאמנו באימון השחרור, הגיע הברזילאי למרכז רפואי בריאד, על מנת לעבור בדיקות רפואיות שקבעו כי הוא סובל מפגיע בשריר הירך ברגל שמאל, וככל הנראה ייעדר מהמגרשים לארבעה שבועות.

בבארסה מקווים כי  ראפיניה יוכל לחזור לדשא במהירות, שכן הוא הוא חלק משמעותי מאוד בהתקפת הבלאוגרנה העונה, כאשר הוא מעורב באופן ישיר עד כה   ב – 11 שערים  – ארבעה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות. מה שהופך אותו לשחקן שאחראי באופן ישיר להכי הרבה שערים עבור בארסה העונה אחרי רוברט לבנדובסקי (16).

נוסף לכך הברזילאי רושם 59% הצלחה באחד על אחד העונה, 80% דיוק במסירות, ו-1.7 מסירות מפתח למשחק.

בשביל ברצלונה אלו חדשות רעות מאד.  למרות שפדרי חזר לכשירות ובבארסה מקווים שהפציעה אכן מאחוריו,  ראפיניה  מצטרף לשורה ארוכה של פצועים בשורותיה של אלופת ספרד שכוללת את מארק-אנדרה טר שטגן, ז’ואאו קאנסלו, גאבי ואיניגו מרטינס.

ראפיניה צפוי להחמיץ כמובן את גמר הסופרקופה  נגד ריאל מדריד ביום ראשון הקרוב,  וככל הנראה גם ייעדר  ממשחקי הליגה נגד בטיס, ויאריאל, אוססונה,  ואלאבס, כשגם השתתפותו במשחקים נגד סלטה ויגו וגרנאדה בתחילת פברואר, נמצאת בספק גדול.

בגביע יחמיץ שחקן הכנף הברזילאי את שמינית הגמר נגד  סלמאנקה הקטנה, ואם בארסה תמשיך לשלבים הבאים, ראפיניה יוכל לחזור ככל הנראה רק במשחק הגמר, כאשר החשש הגדול ביותר של ברצלונה הוא שראפיניה לא יוכל לקחת חלק במשחק הראשון בשלב שמינית הגמר בליגת האלופות, נגד נאפולי ב- 21 בפברואר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן