🚨ריאל מדריד מודיעה: חוסלו נפצע לשלושה שבועות

🚨האתר הרשמי של ריאל מדריד  פרסם הבוקר (23.02) הודעה בה נכתב כי חלוץ הקבוצה חוסלו מאטו סובל מפציעה בקרסול וייעדר מן המגרשים  לתקופת זמן של עד שלושה שבועות.

מכת הפציעות בריאל מדריד נמשכת היום (שישי) כשחלוץ הקבוצה, חוסלו מאטו מצטרף לרשימת הפצועים של קרלו אנצ’לוטי. המועדון הספרדי פרסם הבוקר הודעה באתר הרשמי שלו,  בה הודיע  לאוהדיו על פציעה נוספת העונה, כאשר חלוץ הקבוצה חוסלו נפצע בקרסול וצפוי להיעדר לתקופה של כשלושה שבועות, ולא יוכל לסייע לקבוצתו במשחקיה הקרובים.

“לאחר הבדיקות שבוצעו לשחקן שלנו חוסלו על ידי שירותי הרפואה של ריאל מדריד, השחקן  אובחן עם בצקת עצם בקרסול ימין”,  כך נכתב בדיווח באתר הרשמי של ריאל מדריד.

לפי הדיווח חוסלו ייעדר לפרק זמן של כשלושה שבועות ולא יוכל לעזור לחבריו לריאל מדריד במשחקי הליגה הקרובים של הקבוצה נגד סביליה, ולנסיה וסלטה ויגו. בנוסף לכך יעדר החלוץ גם ממשחק הגומלין של הספרדים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ר.ב. לייפציג, בסטניאגו ברנבאו.

המאמן האיטלקי קרלו אנצ’לוטי יכול להיות מודאג כאשר חוסלו  מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הבלאנקוס שכוללת בין היתר את ️טיבו קורטואה, דויד אלאבה, אדר מיליטאו, וגו’ד בלינגהאם. חוסלו  בן ה-33 שהגיע העונה בהשאלה מאספניול לריאל מדריד, בהחלט הותיר רושם טוב בבירת ספרד כשהוא רושם  עד כה העונה 13 שערים ב-35 הופעות בכל המסגרות, להם הוסיף עוד ארבעה בישולים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן