🚨 לאונרדו בונוצ’י בדרך חזרה לליגה האיטלקית

🚨 הבלם האיטלקי הותיק לאונרדו בונוצ’י, שחתם בקיץ האחרון באוניון ברלין, בדרכו חזרה לסרייה א’ כשבאיטליה מדווחים שרומא בוחנת את האפשרות להחתימו.

חצי עונה בגרמניה הספיקה לבלם הותיק לאונרדו בונוצ’י בן ה-36 לחזור לאיטליה כשהמטרה שעומדת לנגד עיניו ברורה: להיות חלק מסגל נבחרת איטליה ביורו 2024. כזכור, לפני שישה חודשים האיטלקי הצטרף לאוניון ברלין במטרה לעזור לה לקפוץ עוד מדרגה קדימה ולנסות לעזור לה להצליח גם בליגת האלופות בפעם הראשונה בתולדותיה, אך קבוצתו הודחה מהמקום האחרון בליגת האלופות ונמצאת נכון לכתיבת שורות אלו במקום ה-15, מקום אחד מעל המקום המוליך למשחקי המבחן נגד המקום השלישי בבונדסליגה 2, שלוש נקודות מעל הקו האדום.

בונוצ'י ודיבאלה. יתאחדו ברומא? (קרדיט: fanpage.it)
בונוצ’י ודיבאלה. יתאחדו ברומא? (קרדיט: fanpage.it)

בונוצ’י הספיק לשחק עשרה משחקים בלבד בכל המסגרות במדי הקבוצה מברלין וכבש שער אחד נגד בורוסיה דורטמונד, אך איבד את מקומו בהרכב ונראה כי הוא מכוון להרפתקה חדשה. העיתונאי מטאו מורטו מדווח כי בימים האחרונים התרחשה שיחה בין בונוצ’י לבין מאמן נבחרת איטליה, לוצ’יאנו ספאלטי, כשהמאמן אמר לבלם שאם הוא מעוניין אפילו לקוות להיות מוזמן לסגל הנבחרת, הוא חייב לחזור לשחק בהקדם בקביעות באיטליה. סוכנו של בונוצ’י, אלסנדרו לוצ’י, נמצא בימים האחרונים בקשר עם רומא שמחפשת נואשות בלם, אך האיטלקי לא היחיד שברשימות של מוריניו. גם הבלם הגרמני תילו קהרר השייך לווסטהאם נמצא על הפרק כשבימים הקרובים, בסמוך לפתיחת חלון ההעברות באיטליה, יקבלו החלטה בעיר הנצח.

1 תגובה
  1. נדב כותב

    שחקן פג תוקף…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן