🚨 מוריניו פוטר מרומא


🚨 המיוחד פוטר מרומא אחרי שנתיים וחצי

ז׳וזה מוריניו שנכנס לעמדת מאמן רומא ב-2021 השתלב מצוין באיטליה.

הוא הוביל את רומא לזכייה היסטורית בקונפרנס ליג אחרי ניצחון 1-0 קטן גדול נגד פיינורד, שהיווה את התואר הראשון בהיסטוריה של הקבוצה מבירת איטליה.

עונה לאחר מכן הפורטוגלי לקח את רומא לגמר אירופי back to back, אך לצערו הפעם רומא לא הייתה עם ידה על העליונה ונכנעה בדו קרב מהנקודה הלבנה לסביליה.

מאז אותו הגמר, רומא לא הצליחה לטפס חזרה ולא שכנעה לא בליגה ולא באירופה, ולצד תוצאות לא משכנעות גם החלו מחלוקות בין מוריניו להנהלת רומא בנוגע לעתיד המועדון.

8 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים זה מה שהצליחה הקבוצה מהבירה להשיג העונה בליגה, כשהיא מוצאת את עצמה במקום ה-9 בסריה א’ ונחשבת לאחת הקבוצות המאכזבות באיטליה ובאירופה לצד אלופת הליגה בעונה הקודמת נאפולי שמקדימה אותם במקום אחד.

באירופה גם כן לא הצליחה לטפס כשהפסידה את הכרטיס הישיר לנוקאאוט בשלב הבתים לסלאביה פראג ותיאלץ לפגוש הפלייאוף האירופית את פיינורד.

לאור התוצאות הללו העונה, החליטו מוריניו ורומא להיפרד ולצאת כל אחד לדרכו.

באיטליה מדווחים שהג׳יאלרוסי מכוונים לאגדת המועדון דניאלה דה רוסי שיחליף את המיוחד והוא מצידו יחפש הרפתקה חדשה במפרץ כמו שכבר אמר בריאיון בעבר “אני אלך לסעודיה יום אחד ואני משוכנע שאני אעבוד שם.”

 

1 תגובה
  1. שון כותב

    לצערנו תש כוחו, לא עדכן את הכדורגל שלו שנים רבות וככה זה נראה. הוא מוטיבטור ענק ואיש מדהים ואני מעריץ שלו אבל בעבר היה טקטיקן גאון וחד וזה האספקט היחיד שכבר לא קיים אצלו ולהלן התוצאות.

    לנצח תהיה המיוחד עבורי, מה שעשה עם פורטו לא מקבל מספיק קרדיט בעולם הכדורגל.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן