🚨 רגילון בדרך לברנטפורד

🚨 המגן השמאלי הספרדי יצטרף לדבורים בהשאלה עד סיום העונה.

הקריירה של רגילון הייתה מלאה תהפוכות מאז ומתמיד. הפריצה שהגיעה בריאל מדריד אחרי שהוקפץ מהקסטיליה על חשבונו של מרסלו בעונת 2018/19 לא הניבה פירות וכשריאל מדריד הלכה אחרי פרלאן מנדי נאלץ רגילון למצוא בית אחר.

תחילה זו הייתה סביליה. בסביליה מצא את עצמו הספרדי הצעיר ומיד נכנס להרכב הפותח של האנדלוסים. עונה מוצלחת נוספת בספרד נגמרה במקום ה-4 בליגה ובזכייה נוספת בליגה האירופית שכנעה את הספרס ללכת על המגן ורגילון חתם על חוזה בטוטנהאם ל-5 שנים תמורת 27 מיליון אירו.

באנגליה הפתיחה לא הייתה חלקה כפי שציפה. פציעות תכופות ויכולת מאכזבת הובילו לחוסר אמון מהמאמנים וכך איבד רגילון את המקום בהרכב הפותח ולאחר עונה הושאל לאתלטיקו מדריד. לרוע מזלו, הפעם המעבר בספרד לא צלח. הוא לא כבש ובישל כלל כל העונה כשהוא משתתף רק ב-12 משחקים תחת צ׳ולו סימאונה. במטרה שיצא וימצא דקות בכדי לחזור לכושר, הפעם השאילו אותו התרנגולים ליונייטד שנאלצה למצוא תחליף מהיר ללוק שואו שנפצע. אחרי חצי שנה לא רעה באנגליה, איבד את המקום בהרכב ללוק שואו ששב לסגל וכעת הוא מחפש לו עוד מועדון שייתן לו דקות וישמר לו את המומנטום.

מי שנבחרה זו ברנטפורד. על פי התקשורת באנגליה, הדבורים, התרנגולים והספרדי חתמו על חוזה השאלה לחצי עונה ללא סעיף רכישה, כלומר בסיום העונה ישוב הספרדי לטוטנהאם ויקווה להרים את היכולות שלו על מנת לחזור מהדלת הראשית לטוטנהאם.

1 תגובה
  1. שון כותב

    איזו התרסקות מתמשכת מאז הבכורה בריאל מדריד
    האמת לפחות הוא באנגליה, עושה כסף…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן