🚨 שגיב יחזקאל שוחרר רשמית מאנטליהספור

🚨שחקן הכנף הישראלי שוחרר מקבוצתו הטורקית בעקבות המחווה שעשה לחטופים ביום המאה למלחמה

מאז ה-7.10, שגיב יחזקאל שמשחק בקבוצת אנטליהספור במרכז הליגה הטורקית יצא למסע הסברה במדינה המזרח תיכונית.

היום (ראשון, 14.1.24), במשחקה של אנטליהספור מול טרבזונספור בליגה המקומית כבש יחזקאל את שער השוויון בדקה ה-68 לאחר בישול של חברו לקבוצה רמזי ספורי שעבר איתו מבאר שבע, ולאחר השער כבש בתנועת לב חצוי ובנוסף סימן על תחבושתו “100 ימים ל-7.10”. כיאה לקבוצה שחוגגת שער, העלה מנהל הסושיאל של אנטליהספור תמונה של שגיב כשהוא מצביע על הסרט.

ברגע שהועלתה התמונה, גל של תקיפות מצד האוהדים הטורקיים עלה בכל הרשתות החברתיות של המועדון הטורקי כשכל מטרתה היא לתקוף את יחזקאל על המחווה.

באופן מיידי נמחקה התמונה מכל הרשתות החברתיות של המועדון, וכ-40 דקות לאחר מכן יצאה ההודעה הרשמית של המועדון.

המחאה לא נעצרה כאן, שכן גופי תקשורת גדולים בנוסף לקהל הרחב דרשו להתיר את חוזהו של הישראלי, כולל העיתונאי הטורקי הבכיר איופ קרידיאן שאמר: “זה בזוי להראות את הכדורגלן הציוני שגיב יחזקאל מברך את הטרוריסטים הישראלים ומפיץ את הפרופגנדה הישראלית של הורגי התינוקות. מקומם של רוצחי העם הללו בבית המשפט ולא על כר הדשא.”

אחרי הלחץ הכבד, נשיא אנטליהספור, סינאן בוזטפה, הוציא גם הוא הודעה לתקשורת:

בנוסף להודעה התוקפנית, מקורות תקשורת רבים מצטטים כעת את בוזטפה שאמר בריאיון לאחר המשחק: “ראיתי את התמונה. הערכים הלאומיים שלנו הם מעל הכול. אנחנו נפסיק את החוזה שלו ונפרד מהקבוצה.”

זוהי הודעה דרמטית עבור יחזקאל ואנטליהספור כאחד – הישראלי שהגיע לטורקיה רק לפני חצי שנה עבור 850,000 אירו במטרה לחזק את החלק הקדמי של קבוצתו כעת יאלץ להיפרד ממנה ואנטליהספור מצדה תצטרך למצוא תחליף לקיצוני הישראלי שכעת שוחרר.

על אף גל התקיפות בטורקיה, יחזקאל מקבל המון גב מהכדורגלנים הבכירים בארץ: מיכאל אוחנה, דולב חזיזה ורבים אחרים מביעים תמיכה ונותנים גב לישראלי על פעולותיו האמיצות:

“הכי גבר שאני מכיר”

“תשעו אותו לא תשעו אותו, זה לא ישנה את האמת. עם ישראל חי.”

אולי עכשיו הוא מקבל את האש, אבל כאן בארץ אנחנו לא נשכח את הפעולה הזו לשנים רבות.

תודה לך שגיב יחזקאל, שאתה לא מפחד מהאמת גם אם זה בא על חשבונך.

3 תגובות
  1. בר כותב

    חבורה של אפסים

  2. יהונתן כותב

    אנטישמים
    עונה מצוינת של שגיב
    שילכו…

  3. דן כותב

    מביכים. אחלה שגיב !!!

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן