🚨 שון וייסמן | שחקנה החדש של סלרניטנה

🚨 רגע לפני סגירת החלון באיטליה, שון וייסמן מגיע לאיטליה למרות רצונה של ריאל ויאדוליד להשיבו אליה.

שון וייסמן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו כבר ב-2014, בגיל 17.

בחמש השנים שלאחר מכן נדד בין מועדונים בישראל במירוץ אחרי דקות משחק, עד שחזר לירוקים ב-2018.

אחרי עונת פריצה בחיפה ב-2018/19 חתם החלוץ הישראלי בוולפסברגר האוסטרית ל-2 עונות.

בוולפסברגר וייסמן התפוצץ. כבר בעונת הבכורה שלו כבש 37 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות וסיים כמלך שערי הבונדסליגה האוסטרית. אחרי עונה אחת בלבד במדי וולפסברגר עזב וייסמן אל ריאל ויאדוליד שאז עוד הייתה במאבקי ההישארות בליגה הבכירה.

אל הכדורגל הספרדי וייסמן לא הצליח להתחבר, ולמרות שזכה לדקות המשחק כבש רק שישה שערים ב-32 הופעות בליגה הבכירה. אחרי שויאדוליד נכשלה במאבקים וירדה אל הליגה השנייה, שון הצליח לחזור לאותו שחקן שהיה בוולפסברגר: הוא כבש 20 שערים והוסיף 3 בישולים ב-38 הופעות, כשפיספס רק 4 משחקים לאורך כל העונה.

לרוע מזלו של הישראלי, כשחזרה ויאדוליד אל הליגה הראשונה, חזר וייסמן לסורו ואחרי חצי עונה בלבד בויאדוליד בה כבש רק שער אחד עבר בינואר לגרנאדה, שאז נאבקה גם כן על הכרטיס חזרה ללה ליגה. גם בגרנאדה לא הצליח לטפס למעלה, ובנוסף לעובדה שכבש רק שער אחד, הוא גם איבד את המקום בהרכב הראשון של האנדלוסים.

את העונה הנוכחית פתח וייסמן בסימן קודמותיו, כששיחק רק שש פעמים בכל המסגרות כשחלק מהחיסורים היו בעקבות המלחמה, וכעת אחרי עוד חצי עונה לא מוצלחת גרנאדה חיפשה להיפטר מוייסמן. ריאל ויאדוליד, הקבוצה בה וייסמן החל את דרכו בספרד, הציעה לו מפלט בחזרה אליה כשגם ספציה מהליגה השנייה באיטליה, בה שיחק בעברו סוף פודגוראנו שחקן מכבי חיפה כיום, פנתה אליו. כנראה שהרצון של וייסמן לשחק בליגה הראשונה היה חזק מהכל וכעת סלרניטנה, הנמצאת במקום האחרון בטבלת הסרייה א’, מקבלת את החלוץ הישראלי בהשאלה. כעת שון וייסמן מגיע להתאמן תחת החלוץ האגדי ‘סופר פיפו’, או בשמו המלא פיליפו אינזאגי אגדת מילאן.

סלרניטנה נועלת את הטבלה בליגה האיטלקית הבכירה כשהיא במרחק שש נקודות מעל הקו האדום כשהיא רק עם שני ניצחונות מתחילת העונה. שון וייסמן ינסה לעזור לפיפו אינזאגי להשאיר את הקבוצה בליגה, בשאיפה לפתוח דף חדש באיטליה ולהישאר גם בתום תקופת ההשאלה, הנגמרת בסיום העונה הקרובה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן