קיליאן אמבפה לריאל מדריד | הצעד האחרון

כוכב העל הצרפתי בדרך למדריד.

זה קורה. ממש בימים אלו קיליאן אמבפה וריאל מדריד סוגרים ביניהם את הפרטים האחרונים של החוזה.
כוכב העל הצרפתי בדרך למדריד.

ריאל מדריד הגישה לאמבפה את הצעת החוזה הרשמית שלה כבר בינואר האחרון, וכעת כאמור החוזה בידיו של הכוכב הצרפתי ולאחר ששני הצדדים ילטשו את כל הפרטים הקטנים שבתוך החוזה, תגיע החתימה!

בניגוד לכל מיני דיווחים שונים, קיליאן אמבפה לא מנהל שיחות עם אף מועדון אחר! מבחינתו הוא רוצה אך ורק מעבר לריאל מדריד והוא כולו מפוקס על סגירת החוזה ומעבר לקבוצת חלומותיו כשככל הנראה החוזה הזה ישאיר את אמבפה במדריד עד 2029!

כפי שדווח כאן אצלנו וגם דובר על כך בפודקאסט האחרון, אמבפה ירוויח כ 15-20 מיליון יורו, סכום נמוך יותר משמעותית ממה שהרוויח בפריז סן ז’רמן
יהיו לאמבפה בונוסים שמנים על שערים, תארים, זכייה בכדור הזהב וכ’ו כשבריאל מדריד רוצים שאמבפה לא ירוויח יותר מהכוכבים של הקבוצה כעת כגון ויניסיוס ג’וניור וג’וד בלינגהאם, זאת בכדי לא לייצר פערים כלכליים והיררכיה לא בריאה.
תחילה היה נדמה שאמבפה ירוויח כ 15 מיליון אירו נטו, אך נדמה שבריאל מדריד מצאו משוואה אחרת בה אמבפה יקבל בונוס חתימה שמן מאד, בסך של כ 150 מיליון אירו, אך סכום זה לא ישולם במכה אחת אלא יתחלק לאורך כל שנות החוזה.

אמבפה וריאל מדריד עובדים גם על כל נושא זכויות התדמית של הכוכב, ונדמה שזה מה שמונע את החתימה הסופית, אך נושא זה לא מהווה דאגה אצל שני הצדדים. החתימה תגיע!

לאחר החתימה, קיליאן אמבפה ופריז סן ז’רמן יצאו בהודעה משותפת. הפגישה בין אמבפה לנאסר אל חאליפי הייתה טעונה מאד, אך אמבפה היה נחוש להעביר מסר חד משמעי – אני עוזב.

אמבפה נחוש להתחיל פרק חדש במדריד והוא מאמין שזה הצעד המשמעותי השני בקריירה שלו שיהפוך אותו לשחקן הטוב ביותר בדור הנוכחי, ושהפרק השני בטרילוגיית אמבפה במדריד הוא הנכון ביותר מבחינתו.
כאמור, מדובר כבר על חוזה שנמצא בידיו של אמבפה בשכר שנתי של 20 מיליון אירו וככל הנראה אמבפה ילבש את החולצה מספר 10, בדיוק כפי שהוא עושה בנבחרת צרפת.
KM10

3 תגובות
  1. רונן כותב

    לא ייאמן איזה סגל יש להם

  2. דן כותב

    המועדון הגדול בעולם ועכשיו גם הסגל הטוב בעולם.
    עקפו את סיטי לדעתי

  3. שון כותב

    סיטי ז״ל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן