קיליאן אמבפה לריאל מדריד | רותח מתמיד

השיחה עם נאסר אל חאליפי, השכר המשונמך והחוזה עד 2029. אמבפה וריאל מדריד, בקרוב...

מספר ימים עברו מאז הדיווח הדרמטי שהדהד בעוצמה ברחבי העולם. קיליאן אמבפה הודיע לנאסר אל חאליפי על כך שהוא אינו מתכוון לחדש חוזה במועדון ובעצם הודיע על כך שיעזוב את פריז סן ז’רמן בקיץ הקרוב.

המשמעות של כך ברורה: קיליאן אמבפה שנמצא כעת בחצי השנה האחרונה של החוזה שלו בפריז יהיה שחקן חופשי בסוף העונה ויש לו את האפשרות החוקית לנהל משא ומתן עם מי שירצה וגם לחתום על חוזהו הבא.

מאז אותו דיווח התגלו ועוד ועוד דברים, שאמנם עוד לא קיבלו את הגושפנקה הסופית אך הם מגיעים מכיוון מקורות מאד אמינים וידועים בשוק ההעברות.

קיליאן אמבפה ופריז סן ז’רמן צפויים לצאת בהודעה משותפת בקרוב. ייתכן שבפריז ממתינים לסוף העונה האירופית אך לא מן הנמנע שאמבפה יודיע על כך לפי לוח הזמנים שלו. הפגישה בין אמבפה לנאסר אל חאליפי הייתה טעונה מאד, אך אמבפה היה נחוש להעביר מסר חד משמעי – אני עוזב.

עוד נודע ש”הקשר הראשוני” בין ריאל מדריד וקיליאן אמפבה נוצר כבר בינואר האחרון והוא היה ברור – הצרפתי רוצה לשחק רק בריאל מדריד.
ישנם גם דיווחים על כך שאמבפה חתם על חוזה ראשוני בריאל מדריד מוקדם יותר החודש ולפי דיווחים מדובר על חוזה עד 2029!
כפי שדווח כאן אצלנו וגם דובר על כך בפודקאסט האחרון, אמבפה ירוויח כ 20 מיליון יורו נטו, סכום נמוך יותר משמעותית (חצי) ממה שהרוויח בפריז סן ז’רמן.
יהיו לאמבפה בונוסים שמנים על שערים, תארים, זכייה בכדור הזהב וכ’ו.
מענק החתימה יהיה גם כן נמוך יותר, לא מעל 50 מיליון יורו, סכום נמוך משמעותית ממה שקיבל במענק החתימה האחרון עם פריז וממה שיכול היה לקבל אם היה חותם על חוזה חדש.
אמבפה נחוש להתחיל פרק חדש במדריד והוא מאמין שזה הצעד המשמעותי השני בקריירה שלו שיהפוך אותו לשחקן הטוב ביותר בדור הנוכחי, ושהפרק השני בטרילוגיית אמבפה במדריד הוא הנכון ביותר מבחינתו.
כאמור, בספרד וברחבי העולם משוכנעים שקיליאן אמבפה יהיה שחקנה החדש של ריאל מדריד.
בנוסף, מדובר כבר על חוזה חתום עד 2029 בשכר שנתי של 20 מיליון אירו נטו וככל הנראה אמבפה ילבש את החולצה מספר 10, בדיוק כפי שהוא עושה בנבחרת צרפת.
KM10

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן