אורליאן טשואמני נפצע ועשוי להחמיץ את גמר ליגת האלופות

דווקא בבוקר שלאחר הסנסציה האדירה בברנבאו בסיומה ריאל מדריד הבטיחה כרטיס לגמר בוומבלי היא זוכה לחדשות רעות מאוד – אורליאן טשואמני נפצע במהלך המשחק אמש

על המאמץ האדיר שעושים ספורטאים בכלל וכדורגלנים בפרט בסיום העונה אין מה להרחיב, אך לעיתים כשהם דוחקים את הגוף מעבר לקצה גבול היכולת הוא לא עומד במה שדורשים ממנו.

טשואמני העונה הוא צלע משמעותית בחוליית הקישור של הבלאנקוס ובעקבות זה הוא גם אחד השחקנים עם מספר הדקות הגבוה בקבוצה, אך נראה שכמות הדקות היא בעוכריה של הצרפתי, שכן על פי דו”ח הפציעה של ריאל מדריד פציעתו היא ממאמץ יתר.

ניסוח הדו”ח מעורפל, ועל כן קשה לקבוע האם זהו שבר מאמץ או עומס יתר על השריר אולם על פי ה’אתלטיק’ במדריד פסימיים בנוגע להשתתפותו בגמר בוומבלי.

הדיווחים ברחבי אירופה מספרים על זמן החלמה של כ-3-4 שבועות – קרוב מאוד למועד המשחק מול דורטמונד. עם זאת, בל’אקיפ טוענים שקרלו אנצ’לוטי רוצה שהקשר ישחק גם אם יהיה כשיר רק ב-50%.

אם ואכן הטענות יתאמתו וטשואמני לא יהיה כשיר לשחק בגמר האלופות, זוהי עשויה להיות מכה קשה עבור הבלאנקוס, שעדיין לא הפסידה כשהקשר האחורי ב-11 של אנצ’לוטי –

  • 30 משחקים.
  • 24 ניצחונות.
  • 6 תיקו.
  • 0 הפסדים.

מעבר לססטטיסטיקה הקבוצתית, לטשואמני יש העונה 3 שערים ושניים מהם אלו שערים שהניבו לריאל מדריד נקודות באופן ישיר – שער ניצחון שהשלים מהפך בגראן קנריה על לאס פאלמאס ופצצה מ-30 מטר לחיבורים של ראיקוביץ’ שנתנה לריאל את שער היתרון שבסופו של דבר התברר כשער היחיד במשחק.

על אף שהוא עוד לא בשיאו ויש לו לאן להשתפר, טשואמני בורג מרכזי במדריד והוא יחסר להם מאוד מול דורטמונד במידה ולא יהיה כשיר.

1 תגובה
  1. דרור כותב

    לריאל יש מלא פתרונות בכל מקרה אבל הוא חשוב ומאמין שהוא יגיע לגמר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן