אינטר מיאמי הודחה מליגת האלופות של צפון אמריקה

‏מונטריי ניצחה הלילה 1:3 את הקבוצה של ליאו מסי, והעפילה לחצי הגמר בתוצאה מצטברת של 2:5 על מיאמי. ג'ורדי אלבה הורחק במחצית השנייה‏.

‏החלומות של ‏‏אינטר מיאמי‏‏ על גביע יבשתי שני התנפצו הלילה (בין רביעי לחמישי) בעקבות ‏‏הפסד 3:1‏‏ למונטריי במסגרת הגומלין של רבע גמר ‏‏גביע האלופות‏ של צפון אמריקה‏.‏ בשילוב עם ‏‏הניצחון 1:2‏‏ מהשבוע שעבר, מונטריי עלתה למאזן 2:5 בסיכום שני המשחקים, והיא תפגוש את ‏‏קולומבוס קרו‏‏ בחצי הגמר בסוף אפריל.‏

‏אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם שנערך באצטדיון צ’ייס בשל פציעה, ‏‏ליונל מסי‏‏ פתח בהרכב אינטר מיאמי למשחק התחרותי הראשון שלו במקסיקו. מספר 10 האייקוני, שספג שריקות בוז לכל אורך הערב מהאוהדים המקומיים, אף סידר ‏‏לדייגו גומס‏‏ שער ניחומין בדקה ה-85, במה שהיה נקודת האור היחידה של אינטר מיאמי הלילה, אך כאמור זה לא הספיק לה והיא הודחה מהמפעל.

‏חלוץ ‏‏סינסינטי‏‏ לשעבר,ברנדון ואסקס, ניצל מסירה רעה של שוער מיאמי,‏‏ דרייק קלנדר,‏‏ כדי להעלות את מונטריי ליתרון, 1-0 בדקה ה-31, 3-1 בסיכום שני המשחקים, במה שגם היה לתוצאת המחצית.

‏אינטר מיאמי ניסתה לחזור למשחק במטרה להעפיל לחצי הגמר, אבל היא לא הצליחה להתגבר על החיסרון שלה במחצית הראשונה. מונטריי הגדילה את היתרון בדקה ה-58 בזכות בעיטה חזקה של חרמן ברטרמה, ושש דקות לאחר מכן כבש חסוס גלארדו את השער השלישי – וחתם את זהות המעפילה לחצי הגמר.‏ ג’ורדי אלבה הורחק בדקה ה-78 בכרטיס צהוב שני, ודייגו גומז כאמור כבש רק שער ניחומים לקבוצתו מבישול של הפנומן הארגנטינאי.

מיאמי הגיעה לשלב רבע הגמר לאחר שניצחה בשלב שממנית הגמר את נאשוויל 5-3 בסיכום שני המשחקים. כעת, תחזור אינטר מיאמי להתחרות במסגרת ה-MLS, שם היא תפגוש כבר ביום ראשון הקרוב את ספורטינג קנזס סיטי, קבוצתו לשעבר של גדי קינדה. ליונל מסי וחבריו ממוקמים במקום השלישי בטבלת המזרח, תוך שהם משיגים 12 נקודות ב-8 משחקים, וכשהם במרחק 2 נקודות מהראשונה בטבלה – ניו יורק רד בולס – לה יש משחק חסר.

2 תגובות
  1. כרובי מלך ישראל כותב

    ליגת האלופות זה לא הפורטה שלו, לא נורא….פסי נתן אחלה מונדיאל.

  2. עוז שפיגל כותב

    מה חדש? מסי, סוארז, בוסקטס ואלבה רגילים להדחות מבזות בליגת האלופות. לא נראה לי שבקהאם ציפה למשהו אחר הרי זו הסחורה שהוא קנה…

    תגידו, בחייאת, אלבה בכה במחצית/סיום?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן