“אם רוקה יעזוב, זה יהיה בהעברה קבועה” | סוכנו של ויטור רוקה בריאיון

ויטור רוקה לא מרוצה ממצבו בברצלונה וסוכנו של השחקן מעביר מסר ישיר להנהלת המועדון - השאלה החוצה לא נמצאת על הפרק. אם נצטרך - נעזוב את הקבוצה.

טיגריניו הברזילאי הגיע לברצלונה בינואר האחרון כהבטחה אדירה – אלא שמאז שהצטרף לקטלוניה הוא זכה לדקות מועטות מאוד ובמשחקים האחרונים הוא גם נדחק לקצה הרוטציה. סוכנו אנדרה קורי לא נותר חייב ושפך אור על עתידו של רוקה בריאיון ל-RAC1

“זה היה נחמד אם הוא היה משחק כמה משחקים מלאים. צ’אבי חייב להראות מחויבות לנכס כזה של המועדון.” אמר קורי לרשת RAC1 הספרדית.

רוקה בן ה-19 הראה הבזקי פוטנציאל במשחקיו הראשונים במדי הבלאוגרנה, אך מאז אותו שער מול אלאבס בתחילת פברואר, מאזן הדקות שלו התדרדר משמעותית ובאופן ישיר, גם הביטחון שלו.

“הוא רוצה להראות את האיכות שלו. תסתכל על ויניסיוס ג’וניור בריאל מדריד, לקחו לו שנתיים וחצי להראות את הכישרון שלו, תנו לרוקה לשחק! זה לא הגיוני להחתים ברזילאי בינלאומי, להביא אותו לברצלונה, להתחיל לשחק איתו מהיום הראשון, ואז עוד משחק ואז לא לשחק איתו יותר בכלל… הוא כבש שני שערים ואז נעלם.”

הסוכן גם לא חסך בביקורת על המאמן של הקטלונים: “צ’אבי אפילו לא מדבר עם הילד.”

כחלק ממסע ההאשמות והאיומים של קורי הוא ניצל את הבמה בכדי להעביר מסר ישיר לברצלונה – “השאלה בקיץ? לא. זה מסוכן מדי בשביל שחקן צעיר כמוהו. אם רוקה יעזוב, זה יהיה בהעברה קבועה. האפשרות הטובה ביותר תהיה להישאר בברצלונה ולשחק אך אם ברצלונה לא תיתן לו לשחק אנחנו ניאלץ לחפש מועדון חדש.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן