“אנחנו מצפים לעוד לילה קסום בברנבאו” | קרלו אנצ’לוטי ודני קרבאחל במסע”ת לקראת באיירן מינכן

הסיבוב השני של ‘הקלאסיקו האירופי’ יצא לדרכו מחר ב-22:00 בסנטיאגו ברנבאו. היום, קרלו אנצ’לוטי ודני קרבאחל התייצבו למסיבת העיתונאים השגרתית לפני המשחק

״אנחנו מאוד מתרגשים ועם מוטיבציה ענקית, נעשה הכל לעלות לגמר.” אמר מאמן ריאל מדריד.

“אנחנו מצפים לעוד לילה קסום מחר בברנבאו. תמיד יש לנו הרבה בטחון כי אנחנו ריאל מדריד, יש לי את הסגל הכי טוב, והקבוצה עשתה דברים מדהימים העונה, האוהדים היו מדהימים, והיום זה הזמן להנות – אבל מחר זה הזמן להיות מרוכזים. הכל יכול לקרות מחר, אסור להיות שאננים ואנחנו עם מוטיבציה גבוהה מאוד.”

באופן טבעי, אנצ’לוטי נשאל על מעבר הדורות ועתיד השחקנים הוותיקים: “עם הזמן שחקנים משתנים, זה נכון, אבל המפתח הוא כשיש לך שחקנים כמו מודריץ׳, נאצ׳ו, קרוס וקרבחאל שעזרו במעבר מאוד, עברנו מדור אחד לדור אחר. זה נכון שקרוס ומודריץ’ לא שיחקו הרבה יחד העונה אבל הם יכולים לעשות את זה והם יעשו את זה. הם עדיין כאן ואנחנו מאוד מרוצים מהם. אנחנו לא חושבים על ריאל מדריד בלעדיהם בגלל שהם עדיין כאן.”

קרלו דיבר גם על היריבה שלו למחר: “באיירן מינכן זה מועדון עם הרבה היסטוריה בכדורגל, יש לנו הרבה כבוד אליהם, הם היו טובים מאיתנו במשחק הראשון. מערכת היחסים שלי עם באיירן פנטסטית, אבל כשהמועדון לא תומך בך כדאי להיפרד. ריאל מדריד ובאיירן מינכן הן שתי הקבוצות הכי מסוכנות בעולם במעברים.”

המאמן האיטלקי נשאל גם כיצד יתאר את עצמו כמאמן: “”אני חושב שהפילוסופיה היא שאתה צריך להסתגל לשחקנים, אני לא רוצה קבוצה שמשחקת רק עם זהות אחת.”

הקפטן השני של ריאל מדריד, דני קרבאחל עלה לצד מאמנו היום למסיבת העיתונאים –

“אני מאוד גאה ששיחקתי כל כך הרבה משחקים בריאל מדריד. אני מקווה שמחר יהיה נהדר. ביליתי כל כך הרבה שנים כאן, אני כאן מאז שהייתי ילד, זה נותן לי עוד מוטיבציה. אני אחד הקפטנים, אני מנסה להיות מודל לחיקוי ולעזור לצעירים. ויניסיוס אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא עובד ממש קשה. אני מקווה שהוא יעזור לנו להעפיל מחר. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות, אנחנו חולמים על ה-15.”

המגן הספרדי גם דיבר על מאמנו: “אנצ’לוטי? הוא והצוות שלו הם הסיבה להצלחה שלנו. העזיבות של בנזמה ואסנסיו והפציעות הקשות… אנחנו חייבים לתת להם קרדיט.”

הספרדי סיים כשסיפר על חדר ההלבשה המגובש של ריאל מדריד וכמו אנצ’לוטי, על עתיד חבריו: “זה נורמלי להיות לחוץ, אנחנו משחק אחד מעוד גמר. אנחנו נאכל כולנו ארוחת ערב יחד ונשב לראות את המשחק בין פ.ס.ז’ לדורטמונד. אלו זכרונות שישארו איתנו לנצח. הסיטואציה של קרוס, מודריץ’ ונאצ’ו היא מסובכת, אבל אנחנו מפוקסים עד סוף העונה. אנחנו נהנים מכל משחק. אם מחר, ואני מקווה שלא, יהיה משחק ליגת האלופות האחרון של חלק מהחברים שלי לקבוצה בברנבאו… אני מקווה שזה יהיה ערב נפלא.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן