בדרך לגרמניה? דורטמונד מעוניינת בדין הויסן

בלמה הצעיר של יובנטוס מושך עניין מהקבוצה שהעפילה לגמר ליגת האלופות | כל הפרטים

בלמה הצעיר של יובנטוס, דין הויסן, בדרך לעזוב את איטליה.

על פי דיווח של הכתב ג’ובאני אלבנזה, בורוסיה דורטמונד מביעה עניין רציני לקראת הקיץ הקרוב בבלם הצעיר של יובנטוס, וכי במועדון כבר החלו לגבש את ההצעה על הבלם. הצהובים-שחורים מתכוננים ליום שאחרי מאטס הומלס, הבלם הוותיק בן ה-35 שכבש אמש בחצי גמר ליגת האלופות. הומלס מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית, וגם אם הוא יישאר במועדון – בדורטמונד רוצים להתכונן לשנים הבאות.

דין הויסן נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ששיחקו ביובנטוס בשנים האחרונות. הבלם ההולנדי-ספרדי, שחגג 19 באפריל האחרון, נחשב לכישרון גדול עוד כששיחק במחלקת הנוער של יובנטוס. את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של יובה הוא עשה העונה, במשחק מול מילאן בסוף חודש אוקטובר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-78. בהמשך הויסן לא קיבל הרבה דקות, וביובה החליטו לשלוח אותו להשאלה, והוא עבר לרומא תמורת 650 אלף יורו. בהתחלה הוא שיחק תחת מוריניו, אבל גם אחרי הפיטורים של המיוחד הוא ממשיך לשחק, הפעם תחת דה רוסי. הבלם הצעיר מראה ניצוצות, ועד כה כבש שני שערים ובישל שניים נוספים ב-14 משחקים במדי רומא בכל המסגרות.

לפני שיצא להשאלה, האריך הויסן את חוזהו ביובנטוס עד לשנת 2028. ביובנטוס עוד מתלבטים האם למכור את הכישרון הצעיר, וכרגע הם רוצים עליו לפחות 30 מיליון יורו + אפשרות לרכוש חזרה את השחקן בעתיד.

1 תגובה
  1. כפיר וילנסקי כותב

    עד לפני שבועיים אם הוא היה מגיע זה היה במקום הומלס אבל אחרי אתמול אני לא רוצה שהומלס יפרוש

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן