🚨 גידו רודריגז קרוב לחתימה בברצלונה

הקשר הארגנטינאי בן ה-30 צפוי להיות הרכש הראשון שהקבוצה תעשה לקיץ 2024/25

🚨 הרכש הראשון של ברצלונה לעונת 2024/25 מתקרב לחתימה.

גידו רודריגז הארגנטינאי בן ה-30 של ריאל בטיס, צפוי לחתום כשחקן חופשי בקטלוניה ויהפוך לשחקן הרכש הראשון שלה לעונה, החוזה יהיה לשנתיים פלוס אופציה לשנה אחת נוספת הארכה. על מנת שבארסה תוכל לרשום אותו היא תצטרך לעבור תהליך לא קטן בגלל המצב הכלכלי בו היא שרויה.

ברצלונה איבדה בקיץ הקודם את העוגן הכי גדול שלה בשנים האחרונות, סרחיו בוסקטס. הקבוצה הביאה את אוריול רומאו כמחליף של הקפטן, אך הוא לא כל כך צלח בתפקיד וירד לספסל במהלך השנה. ברצלונה לא הצליחה למצוא מחליף ראוי לקשר אחורי והייתה מאוד חשופה בעמדה הזאת.

מבחינת ברצלונה, הקבוצה הצליחה במטרה הראשית שלה, והיא לשמור על צ’אבי שימשיך בעונה הבאה. בנוסף לכך, אם עסקת נייקי תחתם ברצלונה תהיה קרובה למצב של 1:1 דבר אשר יוכל לעזור למועדון לרכוש שחקנים כבר בקיץ הקרוב.

המועדון עדיין יצטרך למכור שחקנים בשביל לרכוש אחרים, כאשר על הכוונת גם שחקנים כמו אראוחו ודה יונג.

הרבה שמועות היו סביב הקשר האחורי שברצלונה רצתה להביא, ביניהם עלה קימיש. אך נראה שברצלונה כבר בחרה בארגנטינאי של בטיס כמי שיוביל את הקישור שלה בעונה הבאה.

הקשר הארגנטינאי עבר לבטיס בשנת 2020, שבעצם הייתה העברתו הראשונה לאירופה. במהלך השנים בבטיס, הקשר לקח חלק בסגל של ארגנטינה למונדיאל 2022 והפך להיות אלוף עולם באותה שנה.

1 תגובה
  1. omerBA כותב

    לא נבחר להוביל את הקבוצה אלא להיות חיזוק מהספסל
    לדעתי ברצלונה מתכננת להביא קשר אחורי בקליבר יותר גבוה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן