גם הוא לא יגיע: ראנגניק סירב לבאיירן מינכן

המאמן הגרמני החליט שלא לקחת את המשרה היוקרתית| כל הפרטים

באיירן מינכן ממשיכה לחפש את המאמן הבא – בינתיים ללא הצלחה.

אחרי החלטותיהם של צ’אבי אלונסו ויוליאן נגלסמן להישאר בתפקידהם, באיירן מינכן החליטה ללכת על מאמן נבחרת אוסטריה בהווה ומנצ’סטר יונייטד בעבר – ראלף ראנגניק. העניין כבר היה נראה סגור בין הצדדים, אלא שכעת נראה כי גם הוא לא יגיע לבאיירן

אלא שעל פי דיווח של העיתונאי כריסטיאן פאלק, המאמן הגרמני החליט שלא להיענות להצעה של האימפרייה הגרמנית, והוא לא יגיע אליה בקיץ הקרוב. ראנגניק משמש כמאמן נבחרת אוסטריה מאז שנת 2022, ועל פי הדיווח הוא הגיע לסיכום עם ההתאחדות האוסטרית על הישארותו בתפקיד.

בבאיירן יכולים להיות מאוד לא מרוצים מההתנהלות סביב מינוי המחליף של המאמן הנוכחי, תומאס טוכל, שכן כבר תקופה ארוכה שהם לא מוצאים לו מחליף. כעת, הקבוצה הגרמנית תנסה למצוא שם חדש, כשהשם היחיד שעוד נותר בפנקס ועדיין לא מומש זהו שמו של מאמן ברייטון – רוברטו דה זרבי. בעבר היו מספר דיווחים לפיהם באיירן מתעניינת בדה זרבי, אלא שהיו מספר אופציות שהועדפו על פניו. כעת נותר לראות האם לאחר סירובו של ראנגניק באיירן תפנה מחדש למאמן ברייטון או שהיא תנסה לשלוף שפן חדש מהכובע.

בשבוע שעבר אגב חתמו לא פחות מ-10,000 אוהדי באיירן על עצומה הקוראת להנהלת המועדון להשאיר את תומאס טוכל בתפקידו כמאמן הקבוצה. עם זאת, המאמן מצד אחד וחברי ההנהלה מהצד השני אמרו לא פעם כי ההחלטה על סיום דרכו של תוכל בקיץ הקרוב היא סופית ואינה עומדת להשתנות.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    מה קורה לעזאזל בבאיירן????

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן