🚨 הברומטר ימשיך לתת את הטון: טוני קרוס יאריך את חוזהו בריאל מדריד

הקשר הגרמני הוותיק, בן ה-34, יאריך בקרוב את חוזהו בעונה נוספת | כל הפרטים

🚨 על פי מספר דיווחים מהשעות האחרונות ברחבי אירופה, המהנדס הגרמני, טוני קרוס, החליט לחדש את חוזהו בשנה וישאר לעוד עונה אחת בברנבאו.

על פי העיתונאי פאבריציו רומאנו, החוזה כבר סגור בין הצדדים ונשארה למעשה רק חתימה רשמית.

קרוס, בן ה-34, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב והוא התלבט רבות האם להמשיך ב’בלאנקוס’. הקשר, שמאז ומתמיד הצהיר שלא ימשיך בכוח, התלבט האם להאריך את חוזהו בשנה נוספת או לתלות את הנעליים בסיום העונה הנוכחית. על אף ההתלבטות של קרוס, בריאל הצהירו מספר פעמים בחודשים האחרונים ש’יש חוזה מוכן שמחכה עבורו’, ושהם יתמכו בכל החלטה שיקבל הגרמני. הספקות של הגרמני נבעו בעיקר סביב גילו. קרוס חגג השנה את יום הולדתו ה-34, ובקצב האדיר של הכדורגל האירופי הגוף לא תמיד מצליח לעמוד. פרמטר נוסף להתלבטות היה חילופי הדורות שמתרחשים בברנבאו – כאשר המשמר החדש של הקישור בהובלת פדה ואלוורדה, ג’וד בלינגהאם, אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה, שלמדו משמעותית מהגרמני (ומהקוסם הקרואטי), תופסים פיקוד במרכז השדה, והגרמני תהה האם נותר לו עוד מה לתרום.

למרות ההצהרות של קרוס על הדור הצעיר בקישור ועל גילו המבוגר, גם בגיל 34 הוא המאסטר של מרכז השדה במדריד. הוא ממשיך לרשום מספרי שיא מאז עונת 20/21, כשהוא מוליך את טבלת הבישולים של ריאל מדריד העונה (לצד פדריקו ואלוורדה), והוא השחקן ה-6 בסגל בכמות הדקות ששיחק.

אחרי לא מעט התלבטויות וספקולציות נראה כי קרוס קיבל את ההחלטה, והוא יאריך את חוזהו בריאל מדריד בעונה נוספת, עד לסוף שנת 2025. קרוס גם חזר לאחרונה לנבחרת גרמניה, איתה הוא ינסה לעשות היסטוריה בקיץ הקרוב בטורניר היורו שייערך במדינה.

2 תגובות
  1. דוד כותב

    נמצא בטופ קשרים בהיסטוריה

  2. ספיר כותב

    בשורה גדולה למדריד, קשר חד פעמי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן