הושלמה תמונת הבתים בקופה אמריקה

קנדה וקוסטה ריקה עם ניצחונות השבוע תפסו את שני המקומות האחרונים בקופה אמריקה.

קופה אמריקה 2024 יהיה הפעם ה 48 בה הטורניר מתקיים. הטורניר ייערך בפעם השנייה בהיסטוריה בארצות הברית ויצא לדרך ב 20 ביוני כאשר הגמר ייערך ב 14 ביולי.

כל עשר הנבחרות החברות ב-Conmebol, קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה משתתפות בטורניר בנוסף לשש נבחרות החברות ב-Concacf, קונפדרציית הכדורגל של צפון ומרכז אמריקה. ארבע נבחרות שהעפילו לחצי גמר ליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה העפילו ישירות, בנוסף לשתי נבחרות שניצחו בפלייאוף בין המודחות ברבע גמר הטורניר.

 

הבתים:

בית א’            

  1. ארגנטינה
  2. פרו
  3. צ’ילה
  4. קנדה

בית ב’

  1. מקסיקו
  2. אקוודור
  3. ונצואלה
  4. ג’מייקה

בית ג’

  1. ארצות הברית
  2. אורוגוואי
  3. פנמה
  4. בוליביה

בית ד’

  1. ברזיל
  2. קולומביה
  3. פרגוואי
  4. קוסטה ריקה

 


המשחק הראשון בטורניר ייערך בין ארגנטינה לפרו ב20 ביוני באצטדיון מרצדס-בנץ באטלנטה. ארגנטינה, אלופת העולם ואלופת דרום אמריקה הנוכחית לאחר שגברה על ברזיל בטורניר ב2021, תנסה להגן על התואר ולזכות בפעם ה16 בטורניר ובכך להיות ראשונה במספר הזכיות עם אחת יותר מאורוגוואי. ליאו מסי, השחקן הפעיל שנמצא במקום השלישי עם הכי הרבה שערים בטורניר עם 13 שערים צריך עוד ארבעה שערים על מנת להשתוות לנורברטו מנדס הארגנטינאי וזיזיניו הבזילאי במלכות שערי הקופה בכל הזמנים. שני השחקנים הפעילים שלפניו הם אדוארדו ורגאס הצ’יליאני ופאולו גררו הפרואני עם 14 שערים כל אחד.

זו הפעם השנייה בה הטורניר ייערך בארצות הברית לאחר שגם מהדורת מאה השנים של הטורניר התרחשה שם ב2016. אז, צ’ילה זכתה בטורניר לאחר שגברה על ארגנטינה בגמר בפנדלים. ארה”ב מארחת הטורניר סיימה במקום הרביעי לאחר הפסד 4-0 לארגנטינה, לאחר הזכייה בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה ולקראת המונדיאל הביתי, ארה”ב מכוונת גבוה.

הגמר ייערך ב14 ביולי באצטדיון הארד רוק שבמיאמי. האם נקבל שחזור של גמר 2021 בין ברזיל לארגנטינה?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן