הכוכב הבא של פ.ס.ז? | צ’אבי סימונס חוזר

הכישרון ההולנדי הצעיר שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה, עתיד לחזור לאחר עונות השאלה נהדרות

צ’אבי סימונס הקשר ההולדני הצעיר של ר.ב לייפציג, (נמצא בהשאלה מפריז סן ז’רמן), מציג יכולות נהדרות בשנתיים האחרונות שלא נעלמו מעיניהם של הבוסים בפריז שרוצים בחזרתו לקראת העונה הבאה.

סימונס שחתם בקבוצה עוד כשהיה בן 16, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה שנתיים מאוחר יותר כאשר עלה כמחליף בניצחון 4-1 על שטרסבורג.

אמנם לאחר עונה עם ארבעה הופעות ליגה בלבד עזב סימונס את בירת צרפת וחתם בפ.ס.וו איינדהובן לחוזה ל-5 שנים.

עם הגעתו למדינה כבש אותה בסערה והפך במהרה לבורג משמעותי בקבוצה. את עונתו הראשונה והיחידה במועדון סיים כמלך שערי הליגה ההולנדית עם 19 שערים לצד 9 בישולים, סטטיסטיקה שהקנתה לו גם את תואר השחקן המצטיין של הליגה ההולנדית. כמו כן זכה סימונס בגביע ההולנדי ובתואר הסופר-קאפ, כל זאת בעודו בן 19 בלבד.

לאחר עונת שיא מופלאה שב סימונס לפריז תמורת 6 מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים במועדון. מיד עם חתימתו יצא לעונת השאלה בר.ב לייפצינג, כשהעונה הוא מציג יכולות מרשימות עוד יותר מן העונה שעברה בה הוא מפגין דומיננטיות רבה בבונדסליגה ובליגת האלופות.

עד עכשיו סימונס כבש 7 שערים וסיפק 11 בישולים ב-26 הופעות ליגה, כשהוא מסייע לליפציג להגיע לשלב שמינת גמר ליגת ליגת האלופות וכובש ומבשל ארבעה שערים, יתר על כך הוא הפך לשחקן ההולנדי הצעיר ביותר לכבוש ולבשל במשחק אחד בליגת האלופות מאז אריין רובן ב-2003.

צ’אבי שנחשב להבטחה גדולה עוד כשהיה ילד ושיחק בלה מאסייה של ברצלונה, הופך עם השנים ובונה את דמותו בקרב קהל הכדורגל העולמי כדמות מפתח בעתיד של הכדורגל בעולם. נדמה כי בגיל 20 אין אוהד כדורגל אחד שלא מכיר את הקשר ההולנדי המתולתל.

בזמן שעזיבתו של אגדת מועדון כמו קיליאן אמבפה לריאל מדריד נוכחת באוויר, לואיס אנריקה אומר כי הוא מעוניין בחזרתו של סימונס לקבוצה בעונה הקרובה.

יהיה מסקרן לראות עם שובו בעונה הבאה, האם יצליח לעמוד בלחץ המטאורי הקיים בקבוצה ולהציג את אותה יכולה טובה אותה הציג בשנתיים האחרונות ברחבי אירופה.

1 תגובה
  1. מאיר כותב

    אין להם את אמרי על העמדה הזאת?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן