הכתובת הייתה על הקיר | אבוקסיס פוטר מאימון הפועל תל אביב

ההפסד ההיסטורי של הפועל תל אביב בבלומפילד לבית"ר ירושלים בתוצאה המשפילה 1:5 הביאה את הנהלת המועדון רגע לפני כניסת החג השני של פסח, להחליט לפטר את יוסי אבוקסיס מאימון הקבוצה. גם המנהל המקצועי חן סול התפטר

אפשר לומר שהשבוע בוולפסון נפתח ברעידת אדמה של ממש: מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס, פוטר מתפקידו וזאת לאחר שנחל את אחת התבוסות הצורמות של המועדון בשנים האחרונות, שלושה חודשים לאחר שמונה ישירות מהיריבה הגדולה כאשר אמש (שבת) הקבוצה הפסידה בתוצאה 5:1 לבית”ר ירושלים ממנה הגיע. גם המנהל המקצועי, חן סול, הודיע על התפטרותו מהתפקיד ובעקבות כך האדומים מתל אביב יצטרכו לבנות צוות אימון חדש שככל הנראה יתלווה לעוזר המאמן סלים טועמה, שיעמוד על הקווים לקראת שלושת מחזורי ההכרעה של העונה, במטרה לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגה הבכירה ולא לשחק בעונה הבאה בימי שישי בליגה הלאומית.

אבוקסיס יסיים קדנציה כושלת בלשון המעטה במתחם וולפסון. ב-6 בפברואר המאמן הצטרף לקבוצה לאחר שהתפטר במפתיע מבית”ר ירושלים, וזאת כזכור כי טען שלא יכל לספוג יותר את הקללות והנהמות לעברו מצד האוהדים של הקבוצה מהבירה. אבוקסיס נכנס לתפקידו בקול תרועה רמה, אבל מאז בתשעה משחקים לא ניצח אף משחק כשבמאזנו ארבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו. אחרי התבוסה אמש הפועל תל אביב גם ירדו מתחת לקו האדום כשמ.ס אשדוד עוקפת אותה בטבלה. לאבוקסיס מאזן שערים רע מאוד שעומד על ארבעה שערי זכות בלבד, ביחס ל-16 שערי חובה במהלך תקופתו על הקווים באדום.

הפועל תל אביב מגיעה למצב שבו היא מחליפה ארבעה מאמנים בעונה אחת: היא פתחה את העונה עם מייקל ולקאניס, שעזב את הקבוצה לטובת אייאקס ובעקבות המצב הביטחוני. בורחה למה הספרדי נכנס לנעליו וסיים את דרכו בעקבות התוצאות הרעות וכעת, שלושה מחזורים לסיום העונה כאשר הקבוצה בסכנת ירידה ממשית, גם אבוקסיס פוטר.

כפי שנכתב מעלה, סלים טועמה יעמוד על הקווים בשלושת המחזורים הקרובים, כשמסביבו עשוי להיבנות צוות חדש. ההחלטה למנות את טועמה הגיעה מחן סול, רגע לפני שהתפטר בעצמו מהתפקיד. על סמך האירועים אתמול, אוהדי הפועל תל אביב היו כמהים למינויו של סלים טועמה, בטענה שהוא מסוגל להשאיר את המועדון בליגת העל.

2 תגובות
  1. שלומי כותב

    יוסי הגיע להפועל מבחירה,אף אחד לא שם לו אקדח ברקה!!!
    אז אם החליט להגיע,הטענות הם רק אליו,אי אפשר להאשים אף אחד!!!
    ולדעתי חומר השחקנים בהפועל לא רע בכלל,אפילו טוב מאד!!!

  2. אנה הרף כותב

    שלומי צודק

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן