🚨 המלך נשאר באנפילד | מוחמד סלאח ימשיך בליברפול

המצרי ימשיך לעונה השמינית שלו במועדון, והוא יהפוך לשחקן הותיק ביותר במדי הקבוצה

🚨 המלך של ליברפול ממשיך לשנה נוספת, לפי הדיווחים ליברפול רוצה שמוחמד סלאח ימשיך לעוד שנה אחת נוספת לפחות במדי הקבוצה. לקבוצה האנגלית אין שום אינדיקציה על כך שהשחקן עומד לעזוב העונה את המועדון.

אחרי עזיבתו המתקרבת של קלופ, בליברפול לא היו מוכנים לשמוע על מכירתו של הכוכב הכי גדול שלהם. סלאח הוא שחקן ההתקפה הטוב בקבוצה, ומעבר לשערים ובישולים, מדובר בשחקן שמאוד מעורב ופותח את המשחק.

המצרי של ליברפול הוא השחקן הוותיק ביותר בקבוצה והוא יצטרך להדריך בעונה הבאה את השחקנים. הכוכב יצטרך לעזור לארנה סלוט בעונה הבאה, ובניגוד למה שהתחולל במשחק מול ווסטהאם, לתת להולנדי את הכבוד הראוי.

עוד לפני ההחלטה על הישארותו, סלאח התנהג בצורה שדי לא מתאימה לו במשחק מול ווסטהאם. המצרי פתח על הספסל נגד ה’פטישים’, וקלופ הכניסו בדקה ה-79. השחקן לא אהב את הכניסה המאוחרת שלו למשחק, והתחיל לנהל דין ודברים עם יורגן קלופ, ואף לצעוק על המאמן הגרמני.

הפעולה הזאת גררה המון ביקורות על המצרי מצד אוהדי ליברפול, ויש אוהדים שכבר לא רצו לראות את הכוכב שלהם ממשיך בעונה הבאה.

אבל בסופו של יום, ליברפול וסלאח החליטו להמשיך אחד עם השני עד לתום חוזהו של המצרי, עם סיכוי להמשיך גם לאחר סיום החוזה הנוכחי.

מבחינת ליברפול, היא תחל כבר בקרוב את המחשבות על העונה הבאה. לאחר התיקו מול ווסטהאם נראה שהאליפות כבר רחוקה מאוד מאנפילד, והמציאות מראה שאפילו הקבוצה עצמה איבדה את האמון שתוכל לזכות באליפות. לכן, יחד עם סלאח וככל הנראה ארנה סלוט, ליברפול תבנה את עצמה מחדש ותנסה בשנה הבאה לזכות בתואר אלופת אנגליה.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן