“המשמעות של ריאל מדריד, זה לנצח” | ארדה גולר בראיון

הקשר הטורקי הצעיר של ריאל מדריד התיישב לראיון בו הוא דיבר בין היתר על החתימה בריאל, ההסתגלות למערכת החדשה והגשמת החלום

“חלמתי לשחק בריאל מדריד מאז שהייתי ילד קטן. הייתי בחופשה ולפתע אבא שלי צלצל אליי ואמר לי ‘ריאל מדריד רוצה אותך’ לא ידעתי אם להאמין הייתי נרגש מאוד”

כך פתח ארדה גולר את הראיון, הקשר בן ה-19 של ריאל מדריד שהגיע בקיץ האחרון מפנרבחצ’ה. גולר הצעיר דיבר תחילה על החתימה במדריד ומדוע בחר דווקא בקבוצה מבירת ספרד, “הרבה אנשים שאלו אותי למה ריאל מדריד? הם אמרו לי שעוד אגדל כאן שיער כמו של מודריץ’. הם הציעו לי חוזה ארוך טווח והשתכנעתי”. גולר המשיך וסיפר, “יכולתי להישאר בפנרבחצ’ה עוד שנה אחת, אבל רציתי להראות לעולם מה בחור טורקי צעיר מפנרבחצ’ה מסוגל לעשות באירופה. אני מקווה שאמשיך להציג את זה”.

ארדה המשיך לספר על תהליך החתימה שלו בבלאנקוס, “מי שיכל היה לשלם 17.5 מיליון יורו קנה אותי. ביחד עם המשפחה שלי ביקשנו מריאל מדריד לשלם טיפה יותר. הם הסכימו בצורה כל כך נחמדה, רצו אותי והבינו פשוט”.

הקשר הטורקי הצעיר שיחק העונה 6 משחקי ליגה בינהם כבש שני שערים כולל אחד במחזור האחרון שהעניק את הניצחון לריאל במפגש מול סוסיאדד בחוץ. גולר שיתף את תחושותיו לשחק לצידם של אגדות המשחק כמו לוקה מודריץ’ וטוני קרוס, “אני לא יכול לקרוא להם פשוט לוקה וטוני, הם מבוגרים ממני. למדתי את זה מהמשפחה שלי לתת כבוד, אני מרגיש שאני מזלזל בכבוד שלהם ככה. אני קורא לקרוס, ‘אחי טוני’, ולמודריץ’ ‘אחי לוקה’. זה למה כולם התחילו לקרוא לי ‘אחי”.

הוא המשיך ואמר, “הייתי צופה בהם ביוטיוב ועכשיו אני מתמסר איתם, אני לא מאמין שזה באמת קורה. כל הזמן אני מנסה ללמוד משהו חדש מקרוס ומודריץ’, לא מפסיק לשאול שאלות ולנסות לקבל עצות. הם שתיים מהקשרים הגדולים אי פעם”.

גולר המשיך לספר על החיבור שלו ליתר שחקני הקבוצה, “אני לומד כל כך הרבה מכולם, וכולם מראים לי המון אהבה, אבל אלאבה, רודיגר, ואלוורדה ודיאס הם החברים הטובים שלי איתם אני מעביר את רוב הזמן ביחד”. בנוסף לקשר עם השחקנים במועדון סיפר גולר על הנחיתה במדינה חדשה כמו ספרד והתחושות הנלוות לה, “כשהגעתי לספרד מאוד הופתעתי תחילה מהסיאסטה, בצהריים, כולם סוגרים את החנויות והולכים פשוט לישון. יש שחקנים בקבוצה גם שפשוט הולכים לישון אחרי ארוחת הצהריים”.

גולר שנפצע עם פתיחת העונה והחמיץ למעלה מ-100 ימים ו-20 משחקים במדי נבחרת טורקיה וריאל מדריד. שיתף את תחושותיו תחת האימון של אנצ’לוטי והאם לדעתו הוא מקבל מספיק דקות “האם אני משחק מספיק? אנצ’לוטי תמיד מדבר על התוכניות שלו, הוא מכין אותי לכל משחק שהוא צריך אותי ואני והוא בתקשורת מתמדת ובריאה”.

גולר שכאמור כבש במשחק האחרון של ריאל סיפר על משמעות החגיגה שלו והחיבור לאלוהים, “הרבה שואלים אותי מה משמעות החגיגה שלי אחרי שאני כובש, האמת היא שהיא מבוססת על האמונה שלי באלוהים. אני מאמין שכל דבר שהגיע לי בחיים, מהחתימה במדריד ועד היותי כדורגלן הגיע מאללה”.

לסיום הייתחס ארדה גולר לאהבה שהוא מקבל מקהל במדריד ומארצו, “אוהדי ריאל מדריד לא יכולים לקבל הפסד. זה למה אתה מרגיש לחץ גדול כשאתה משחק בקבוצה הזאת. המשמעות של ריאל מדריד, זה לנצח. בנוסף לתמיכה שלהם, התמיכה החזקה של הקהל התורכי מחזקת אותי ונותנת לי כוח לעשות את מה שאני עושה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן