🚨 זה נגמר | פיולי יפוטר בסיום העונה

לאחר ההדחה מהליגה האירופית, המאמן האיטלקי של מילאן לא ימשיך בקבוצה לשנה הבאה.

🚨 עונה לא פשוטה עוברת על מילאן, כשהיא לא במאבק האליפות, וכעת גם הודחה מהליגה האירופית על ידי רומא של דה רוסי, ה’רוסנרי’ יסיימו את העונה ללא תואר וללא תחרות ממשית על אחד מהתארים. בעקבות כך, ראשי מילאן החליטו שלא להמשיך עם פיולי בעונה הבאה. לפיולי היה חוזה עד יוני 2025, אבל נראה שהוא יסיים את דרכו בקבוצה מוקדם מהצפוי. וינצינו ורגין ראש מחלקת הנוער של המועדון אמר על העונה: “הודחנו מהגביע האיטלקי, מליגת האלופות ולא זכינו באליפות, העונה הזאת היא כישלון. פיולי הוא מאמן טוב, אבל העונה הוא נכשל”.

פיולי התמנה למאמן מילאן ב-9 באוקטובר 2019, לאחר שנה שהיה בתפקיד הצליח המאמן האיטלקי לעלות את מילאן לליגת אלופות לאחר עשור שבו המועדון לא שיחק במפעל הבכיר. מבחינת הליגה פיולי כשל להחזיר את האליפות בחזרה למילאן, לאחר שסיים במקום השני בלבד, כאשר מי שלקחה את האליפות זאת יריבתה העירונית אינטר. עונה לאחר מכן, פיולי כבר לא כשל, לאחר 11 שנה ללא התואר, המאמן האיטלקי הצליח להשיב את אליפות איטליה בחזרה למילאן, אך בליגת אלופות הקבוצה סיימה במקום האחרון בבית עם: פורטו, אתלטיקו מדריד וליברפול.

בעונת 2022/23 פיולי וחבורתו הצליחו להגיע לחצי גמר ליגת אלופות, מעמד אליו המועדון לא הצליח להגיע, מאז הזכייה האחרונה שלהם בשנת 2007. בדרבי העירוני, מילאן כשלה לעלות לגמר ליגת אלופות, וגם בליגה הקבוצה של פיולי לא הצליחה ליצור המשכיות ואיבדה את כתר האליפות לטובת נאפולי.

כעת, לאחר עונה לא מוצלחת בלשון המעטה של פיולי וחבורתו, נראה שהדרכים של מילאן והמאמן האיטלקי יפרדו. בנוסף למאמן, מילאן יצטרכו לעשות שינויים רבים, אם ירצו להחזיר את אליפות איטליה לידיים שלהם. ולגבי ליגת אלופות, המועדון ינסו לבנות למאמן הבא את המיטב כדי שיוכל להגיע לפחות לשיאים שפיולי הגיע אליהם בעונת 2022/23.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן