זמן פציעות | באיזו ליגה נשרקות הכי הרבה עבירות ואיפה נשלפים הכי הרבה כרטיסים

במחקר משותף של StatsPerform ו- Wyscout נבחנו כמות הכרטיסים הצהובים והאדומים שנשלפים בממוצע למשחק, עבירות וזמן הפציעות שנמדדו במהלך השנה האחרונה עבור 71 ליגות ברחבי העולם. איפה נמצאות חמש הליגות הגדולות באירופה בכל מדד, וגם מה עם ליגת העל שלנו

כשהכדורגל הולך יותר ויותר אל כיוון הטכנולוגיה, וכרטיסים צהובים ואף אדומים נשלפים בעזרת ה-VAR, וכל דקה שמתבזבזת מוחזרת כזמן פציעות, פלטפורמות הספורט – StatsPerform ו- Wyscout בדקו במחקר משותף באיזו ליגה ברחבי העולם נשלפים הכי הרבה כרטיסים, איפה משחקים הכי הרבה בזמן הפציעות, ובאיזו ליגה נשרקו הכי הרבה עבירות בשנה האחרונה.

מבחינת הליגות בהן נשלפו הכי הרבה כרטיסים צהובים, ליגות הכדורגל של דרום אמריקה ‘מככבות’ כאשר הליגה הבכירה באורוגוואי נמצאת במקום הראשון עם 6.07 כרטיסים צהובים למשחק, ובממוצע נשרקות 24.8 עבירות למשחק בליגה. במקום השני נמצאת הליגה הבכירה של בוליביה עם 5.94 כרטיסים צהובים בממוצע, כאשר הליגה של בוליביה הינה גם הליגה אשר נשלפו בה הכי הרבה כרטיסים אדומים לפי המחקר עם 0.61 כרטיסים אדומים למשחק.

הליגה בה בוצעו הכי הרבה עבירות בעולם בשנה האחרונה לפי המחקר, הינה הליגה השנייה בברזיל עם 30.34 עבירות בממוצע למשחק כאשר הליגה בה משחקים הכי הרבה ב’זמן פציעות’ היא ‘ליגת הכוכבים’ הקטארית בה משחקים בממוצע למשחק 13:49 דקות ב’זמן פציעות’.

ומה בנוגע לחמש הליגות הבכירות ביבשת?

במדד הכרטיסים הצהובים הליגה בה נשלפו הכי הרבה כרטיסים היא הלה ליגה הספרדית בה נשלפו בממוצע 5.00 כרטיסים צהובים פר משחק. במקום השני נמצאת  הסרייה A עם 4.62 כרטיסים צהובים, ובמקום השלישי ממוקמת הבנודסליגה הגרמנית עם 4.42 כרטיסים צהובים בממוצע.

את הרשימה סוגרות הליגה הצרפתית והפרמיירליג כאשר בליגה הבכירה בממלכה נשלפים בממוצע למשחק 4.38 כרטיסים צהובים והליגה הצרפתית היא הליגה בה נשלפים הכי פחות כרטיסים צהובים מבין חמש הליגות הבכירות באירופה בממוצע למשחק – 3.65.

מבחינת כרטיסים אדומים גם כאן ניצבת הליגה הספרדית בראש חמש הגדולות עם 0.31 כרטיסים אדומים פר משחק. במקום השני נמצאת דווקא האחרונה מבין הכרטיסים הצהובים –  הליגה הצרפתית, כאשרנשלפים בליגה  0.24 כרטיסים אדומים בממוצע.

במקום השלישי ניצבת הסריה A עם 0.22 כרטיסים אדומים, אחריה במקום הרביעי הבונדסליגה עם 0.16, ואחרונה היא הפרמיירליג בה נשלפים  0.15 כרטיסים אדומים, בממוצע למשחק.

הליגה בה בוצעו הכי הרבה עבירות בממוצע למשחק מבין חמש הליגות הגדולות ביבשת, היא ה’לה ליגה’ כאשר במשחקי הליגה הספרדית נשרקות 25.65 עבירות בממוצע למשחק. במקום השני נמצאת הליגה הצרפתית עם 24.90 עבירות, שלישית הסריה A עם 23.93, במקום הרביעי הבונדסליגה 23.08, ואחרונה גם במדד הזה, היא הפרמיירליג האנגלית כאשר נשרקות בליגה הטובה בעולם  22.12 עבירות בממוצע למשחק.

מבחינת זמן הפציעות בחמש הליגות הבכירות ביבשת, במקום הראשון נמצאת דווקא הפרמיירליג עם 11:00 דקות בממוצע לזמן הפציעות פר משחק. את המקום השני  תופסת ה’לה ליגה’ כשזמן הפציעות הממוצע במשחקיה עומד על כ-09:45 דקות, ובמקום השלישי מדורגת הבונדסליגה עם 09:12 דק’ זמן פציעות בממוצע למשחק. רביעית ברשימה היא  הסרייה A מאיטליה עם זמן פציעות של 08:37 דקות בממוצע, והליגה החמישית והאחרונה הינה הליגה הצרפתית  עם 07:48 דקות בזמן הפציעות בממוצע פר משחק.

המחקר של StatsPerform ו- Wyscout בחן גם את ליגת העל הישראלית, ומבין 234 משחקים שנלקחו הממצאים מראים כי בשנה החולפת נשלפו בליגה שלנו 4.72 כרטיסים צהובים בממוצע למשחק, 0.26 כרטיסים אדומים, 21.04 עבירות נשרקו בממוצע, וזמן הפציעות הממוצע  למשחק עומד על כ-09:25 דקות.

 

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן