🚨חזר בו? ליונל סקאלוני החליט להמשיך בנבחרת ארגנטינה

🚨אחרי לא מעט שמועות והצהרות עמומות – ליונל סקאלוני החליט ככל הנראה להוביל את נבחרת ארגנטינה גם בטורניר ה’קופה אמריקה’ הקרוב, שייערך בקיץ במקביל לטורניר היורו.

על פי מספר דיווחים בארגנטינה – המאמן וצוותו החליטו לקחת את האתגר החדש בשתי ידיים ואף התחילו לחפש מתקני אימון בהם יוכלו להתכונן לטורניר. כשעל פי הדיווחים, כרגע נבדקים מתקנים באטלנטה, ניו ג’רזי, מיאמי וטקסס.

רמז לנכונתו של סקאלוני להישאר בתפקיד יכולנו לקבל כבר לפני כשבועיים, כשהמאמן החליט להגיע להגרלת ה’קופה אמריקה’, אך גם אז הוא סיפק הצהרה עמומה על עתידו. “זה זמן טוב לחשוב” אמר סקאלוני, ”צריך לראות מה קורה ונראה מה נעשה”.

כזכור, בראיון שערך סקאלוני לאחר הניצחון האחרון של ארנטינה בחודש שעבר, גרם המאמן המוערך ללא מעט ארגנטינאים ואוהדי הנבחרת ברחבי העולם להחסיר פעימה כדהודיע שהוא שוקל את המשך דרכו. “אני צריך לחשוב מה אני הולך לעשות”, אמר אז סקאלוני. “הנבחרת צריכה מאמן שיש לו את כל האנרגיה, הרף גבוה, אני הולך לחשוב מה אני הולך לעשות”. הדברים שאמר סקאלוני עוררו סערה בעולם הכדורגל, בעיקר בעקבות העובדה שנבחרת ארגנטינה תחת ידיו הגיעה להישגים נהדרים, ושהחוזה שלו חודש רק השנה עד לשנת 2026. הדיווחים במדינה סיפרו שהרצון לעזוב מגיע על רקע שחיקה שיש לסקאלוני סביב ההצלחות הגדולות, ועל רקע מערכת היחסים העכורה עם יו”ר ההתאחדות הארנטינאית – צ’יקי טאפיה.

סקאלוני ומסי בדרכם אל הריקוד האחרון של שניהם? (קרדיט תמונה: FIFA)
סקאלוני ומסי בדרכם אל הריקוד האחרון של שניהם? (קרדיט תמונה: FIFA)

כעת, נראה שסקאלוני הצליח להתגבר על השחיקה, ולשים בצד את המשקעים עם טאפיה, בדרך להצעיד את נבחרת ארגנטינה לשמור על התואר בטורניר ה’קופה אמריקה’ הקרוב.

ליונל סקאלוני, בן ה45, מונה לתפקיד מאמן נבחרת ארגנטינה לפני כ5 שנים, בנובמבר 2018. מאז, הוביל סקאלוני את ארגנטינה למקום השלישי בטורניר ’קופה אמריקה’ 2019, זכיה בטורניר בשנת 2021 ומונדיאל היסטורי בשנה שעברה. בנוסף, זכה סקאלוני עם הנבחרת בטורניר ה’פיינליסימה’, המפגיש בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה, שנערך בשנת 2022, לאחר שניצח את איטליה 3-0.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן