טוכל מדבר לקראת המפגש היום נגד ריאל מדריד

אחרי ה-2:2 בשבוע שעבר בגרמניה, באיירן תצטרך לנצח את ריאל בחצר "האחורית שלה" כדי שתוכל לגיע לגמר בוומבלי ולשחזר את המפגש עם דורטמונד מ-2013. בינתיים במסיבת העיתונאים טוכל ונוייר התייחסו למפגש היום (רביעי) נגד הבלאנקוס

כאשר באייר לברקוזן סיימה את תקופת שלטון 11 השנים של באיירן בבונדסליגה על ידי הבטחת אליפות הליגה בחודש שעבר, לאחר זכייה שש פעמים בגביע אירופה – נותר העונה רק לחלום ולהילחם על גביע אחד נוסף.

טוכל בילה מספר דקות בשיחה עם השחקנים שלו באצטדיון ריק בסנטיאגו ברנבאו אמש (שלישי) ואמר שהוא אמר להם שהם צריכים “למצוא מוטיבציה נוספת בתוכם. חשוב להתחבר לילד הפנימי שבך. כשהיינו קטנים שיחקנו במשחקים האלה בגן. אז עכשיו אנחנו כאן וזו ההזדמנות שלנו להפוך את זה לאמת”– אמר במסיבת עיתונאים במדריד.

“אני חושב ששתי הקבוצות צריכות ‘לסבול בהגנה’ כאשר היריבה מחזיקה בכדור. זה מאוד קשה לגנוב את הכדור מריאל מדריד. שתי הקבוצות מאוד מאוד חזקות במשחק המעבר. זה נהיה מאוד מורכב. צריך מזל ודיוק אז הכל אפשרי בשלב הזה”.

עוד אמר טוכל: “באיירן היא גם אחד המועדונים המצליחים והדומיננטיים בעולם ויש לנו מחויבות לעשות כמיטב יכולתנו כשנעלה מחר על כר הדשא” והוסיף: “לא מדברים על מיתוסים, זה יקשה עלינו. זה כבר אחד האצטדיונים הכי קשים לנצח אבל לא בלתי אפשרי. אנחנו לא כאן כדי ליהנות מהרגע”.

באיירן הגיעה לארבע האחרונות בליגת האלופות לראשונה מאז הזכייה בקמפיין האחרון שהיה ב-2020, בעוד מדריד הניפה לאחרונה את הגביע ב-2022 עם רצף מדהים של ניצחונות וקאמבק אחד בבית, כדי להגיע לגמר.

ריאל רוצה לזכות בליגת האלופות השישית שלה ב-10 שנים לאחר שזכתה בתואר הליגה ה-36 בשבת האחרונה. הבוואריים, לעומת זאת, עשו ריצה מקומית מאכזבת ותוכל צפוי לעזוב בסוף העונה הנוכחית.

“ריאל מדריד היא קבוצה מדהימה אבל אנחנו צריכים להיות בטוחים בעצמנו ולעזור אחד לשני, אנחנו לא יכולים להיות ‘תקועים’ או לפחד. אנחנו צריכים לעשות משהו חיובי ולדעת לצאת הלחץ” – לדבריו של שוער באיירן מנואל נוייר.

עוד הוסיף השוער: “נגד קבוצה כמו ריאל מדריד, אלו הדברים הקטנים שחשובים. אף אחד לא רוצה לטעות כי לשתי הקבוצות יש כוח התקפי טוב מאוד”.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן