טופ 5 | הדריבליסטים הטובים ביותר

בכתבה החמישית במדד ה'טופ 5' נראה מי הם חמשת השחקנים שמבצעים הכי הרבה דריבלים מוצלחים בחמש הליגות הגדולות באירופה

השחקנים הטובים ביותר בעולם משחקים בחמש הליגות הבכירות ביבשת, ובינהם גם הדריבלסיטים הטובים ביותר. אך מי הוא השחקן שמוביל במדד הדריבלים המוצלחים פר משחק בכל אחת מחמש הליגות הגדולות, איזה שחקן מבצע הכי הרבה דריבלים, ומי החמישייה המובילה בליגת העל שלנו

פרמיירליג:

במקום הראשון בפרמיירליג האנגלית במדד נמצא מוחמד קודוס, שחקנה של ווסטהאם שרושם 3.37 דריבלים מוצלחים פר משחק, את המקום השני תופס ז’רמי דוקו ממנצ’סטר סיטי עם 3.27 דריבלים מוצלחים, ושלישי זהו אברצ’י אזה שחקנה של קריסטל פאלאס עם 2.33 דריבלים מוצלחים למשחק. במקום הרביעי ברשימה ממוקם החלוץ הברזילאי של וולבס, מתאוס קוניה שרושם 2.12 דריבלים ובמקום החמישי במדד כמות הדריבלים המוצלחים למשחק, נמצא רוס בארקלי מלוטון טאון עם 2.11 דריבלים מוצלחים למשחק.

לה ליגה

בליגה הספרדית השחקן שרושם הכי הרבה דריבלים מוצלחים פר משחק, הינו ויניסיוס ג’וניור מריאל מדריד, כשהברזילאי מציג נתונים של 2.85 דריבלים מוצלחים בממוצע למשחק. במקום השני נמצא סאביו מג’ירונה עם 2.72 דריבלים מוצלחים למשחק, ושלישי הוא ניקו ווילימאס שחקנה של אתלטיק בילבאו שרושם 2.58 דריבלים מוצלחי פר משחק. במקום הרביעי נמצא איסקו עם 2.5 דריבלים מוצלחים, וחמישי ברשימה הינו ז’ואאו קאנסלו מברצלונה שרושם 2.12 דריבלים מוצלחים פר משחק בלה ליגה.

*בריאן סארגוסה רשם העונה בגראנדה 2.5 דריבלים מוצלחים פר משחק, לפני המעבר לבאיירן מינכן*

סרייה A

בליגה האיטלקית הבכירה, קשרה הארגנטינאי של פרוזינונה, מתיאס סולה רשם עד כה העונה 2.97 דריבלים מוצלחים פר משחק, שמקנים לו את המקום הראשון ברשימה. במקום השני נמצא שחקנה של נאפולי, חוויצ’ה קווארצחליה כשהגיאורגי רושם 2.71 דריבלים מוצלחים למשחק. שלישי ברשימה הוא רפאל לאאו ממילאן עם 2.26 דריבלים מוצלחים פר משחק, במקום הרביעי ממוקם מתיה זאקני מלאציו עם 2.09 דריבלים מוצלחים, ובמקום החמישי במדד, נמצא לאמק באנדה מלצ’ה שרושם 2.0 דריבלים מוצלחים פר משחק העונה בסרייה A.

בונדסליגה

את המקום הראשון במדד כמות הדריבלים המוצלחים למשחק בבונדסליגה, תופס ג’מאל מוסיאלה מבאיירן מינכן עם 3.7 דריבלים מוצלחים למשחק. שני לו הוא חברו לקבוצה לירוי סאנה, עם 3.58 דריבלים מוצלחים למשחק העונה, ובמקום השלישי נמצא קשרה של באייר לברקוזן פלוריאן וירץ שמציג נתונים של 2.75 דריבלים מוצלחים פר משחק. במקום הרביעי ברשימה נמצא צ’אבי סימונס, שחקנה של ר.ב לייפציג שרושם 2.63 דריבלים מוצלחים למשחק, ובמקום החמישי במדד בבנודסליגה, נמצא מגנה של באיירן מינכן, אלפונסו דייויס עם 2.57 דריבלים מוצלחים פר משחק עד כה העונה.

ליגה 1

במקום הראשון במדד כמות הדריבלים המוצלחים למשחק בליגה הצרפתית, מוביל את הטבלה אדון ז’גרובה מליל כשהוא רושם 2.85 דריבלים מוצלחים למשחק עד כה העונה בליגה. את המקום השני בצרפת תופס רומן פבר מלוריין, עם 2.59 דריבלים מוצלחים, ובמקום השלישי ברשימה, נמצא שחקנה של פריז סן ז’רמן, אוסמן דמבלה עם 2.52 דריבלים מוצלחים פר משחק. את המקום הרביעי תופס רומן דל קסטיו מברסט עם 2.39 דריבלים מוצלחים, ובמקום החמישי במדד בליגה הצרפתית נמצא ריאן שרקי מליון שרושם עד כה העונה 2.37 דריבלים מוצלחים פר משחק.

ראש בראש

במקום הראשון במדד מבין כל חמשת הליגות הגדולות של אירופה, נמצא שחקנה של באיירן מינכן, גמ’אל מוסיאלה כשהוא רושם 3.7 דריבלים מוצלחים למשחק. את המקום השני תופס לירוי סאנה גם כן מבאיירן עם 3.58 דריבלים מוצלחים למשחק, במקום השלישי נמצא מוחמד קודוס עם 3.37 דריבלים מוצלחים, רביעי הוא ז’רמי דוקו ממנצ’סטר סיטי עם 3.27, ובמקום החמישי במדד הדריבלים המוצלחים פר משחק מבין כל חמשת הליגות הגדולות באירופה, נמצא מתיאס סולה כשהוא רושם 2.97 דריבלים מוצלחים פר משחק.

*ליגת העל*

במקום הראשו במדד בליגת העל שלנו, ניתן למצוא את שחקנה של מכבי ת”א, פליסיו מילסון שרושם העונה 3.84 דריבלים מוצלחים למשחק. את המקום השני תופס מוחמד קמארה מהפועל חיפה עם 3.1 דריבלים מוצלחים למשחק, ובמקום השלישי נמצא הישאם לאיוס מהפועל ת”א כשהוא רושם 2.42 דריבלים מוצלחים. רביעי ברשימה בליגת העל שלנו הינו כוכבה החדש של מכבי חיפה, ענאן ח’לאילי שמציג נתונים של 2.41 דריבלים מוצלחים פר משחק, והשחקן החמישי במדד בליגת העל הוא פרדי ורגאס מבניי ריינה שרושם 2.33 דריבלים מוצלחים פר משחק העונה.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    מוסיאלה מטורף

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן