טופ 5 | תיקולים מוצלחים

בכתבה הבאה במדד ה'טופ 5' נבדוק מי הם שחקני ההגנה אשר מבצעים הכי הרבה תיקולים מוצלחים למשחק, בכל אחת מחמש הליגות הבכירות באירופה.

בכתבות הקודמות במדד ה’טופ 5′ ראינו מי הם השחקנים המובילים בכל אחת מחמש הליגות בדריבלים, מסירות מפתח ומסירות מדויקות. הפעם הבמה שייכת לשחקני ההגנה, אשר מגינים על השערים של הקבוצות הגדולות ביותר ביבשת. מי הוא שחקן ההגנה שרושם הכי הרבה תיקולים מוצלחים למשחק בכל אחת מחמש הליגות הגדולות? ומי המתקל המוצלח ביותר מבין כולם?

*השחקנים המופיעים ברשימות הינם רק שחקני הגנה אשר רשמו לפחות 20 הופעות העונה בליגה המקומית*

פרמיירליג

בפרמיירליג האנגלית שחקן ההגנה שמוביל את הדירוג הוא טייריק מיטשל, מגנה השמאלי של קריסטל פאלאס, אשר רושם 2.93 תיקולים מוצלחים למשחק העונה בפרמיירליג. במקום השני נמצא פדרו פורו, מגנה של טוטנהאם, שרושם 2.86 תיקולים מוצלחים למשחק. שלישי ברשימה הוא אמרסון פאלמיירי, שחקנה של ווסטהאם, עם 2.83 תיקולים מוצלחים, את המקום הרביעי עם 2.70 תיקולים תופס נקו וויליאמס מנוטינגהאם פורסט, והשחקן החמישי במדד בפרמיירליג זהו ויטאלי מיקולנקו מאברטון, עם 2.60 תיקולים מוצלחים למשחק.

לה ליגה

את מדד כמות התיקולים המוצלחים למשחק בליגה הבכירה בספרד מוביל שחקנה של ולנסיה חוסה לואיס גאיה, שמציג עד כה העונה נתון של כ-3.18 תיקולים מוצלחים למשחק. במקום השני בלה ליגה ממוקם שחקנה של אתלטיקו מדריד, ריינילדו מנדבה, עם 2.89 תיקולים מוצלחים למשחק. שלישי הינו סרחי קרדונה מלאס פאלמאס, עם 2.72 תיקולים מוצלחים. במקום הרביעי זהו אייטור רויבאל, עם 2.53 תיקולים למשחק, והשחקן החמישי במדד הלה ליגה הוא מארק פוביל מאלמריה, שרושם 2.50 תיקולים מוצלחים למשחק עד כה העונה בליגה.

סרייה A

השחקן המוביל במדד התיקולים המוצלחים בליגה האיטלקית הינו בלמה הארגנטינאי של פיורנטינה, לוקאס מרטינס קוארטה, שרושם 2.73 תיקולים מוצלחים למשחק. במקום השני נמצא דוידה קלאבריה ממילאן, עם 2.52 תיקולים מוצלחים, ובמקום השלישי ממוקם שטפן פוש, שחקנה של בולוניה שרושם עד כה 2.48 תיקולים מוצלחים למשחק. רביעי ברשימה זהו בלמה של טורינו, אלסנדרו בונג’ורנו, עם 2.26 תיקולים, ובמקום החמישי בסרייה A נמצא דנילו מיובנטוס, עם 2.09 תיקולים מוצלחים למשחק עד כה העונה בליגה.

בונדסליגה

במקום הראשון בבונדסליגה ניצב שחקנה של בוכום, ברנרדו הברזילאי, כשהוא רושם 3.07 תיקולים מוצלחים למשחק. במקום השני נמצא מקסימיליאן מיטלשטאדט משטוטגרט, עם 2.69 תיקולים מוצלחים, שלישי ברשימה זהו בלמה של בורוסיה משנגלדבאך, מקסימיליאן וובר, עם 2.65 תיקולים. את המקום הרביעי תופס פטריק מאינקה, מפ.צ. היידנהיים, עם 2.61 תיקולים, ובמקום החמישי בגרמניה במדד התיקולים המוצלחים למשחק נמצא עוד שחקן של בוכום, ארהאן מאסוביץ’, שרושם 2.42 תיקולים מוצלחים למשחק העונה בליגה.

ליגה 1

בליגה הצרפתית הבכירה השחקן שמוביל בכמות התיקולים המוצלחים למשחק הוא שחקנה של ברסט, בראדלי לוקו, שרושם 3 תיקולים מוצלחים למשחק העונה. את המקום השני תופס לאונרדו באלרדי ממרסיי, עם 2.77 תיקולים מוצלחים, ובמקום השלישי מומקם פרדריק גילבר משטרסבורג, עם 2.77 תיקולים גם כן. במקום הרביעי ברשימה נמצא אסמאעיל יאקובס ממונאקו, כאשר הוא רושם 2.59 תיקולים מוצלחים, ואת המקום החמישי במדד בצרפת תופס מגנה של ברסט, קני לאלה, שרושם עד כה העונה 2.46 תיקולים מוצלחים למשחק.

ראש בראש

מבין כל חמשת הליגות הגדולות באירופה, השחקן שרושם הכי הרבה תיקולים מוצלחים פר משחק העונה הוא חוסה גאיה מולנסיה, שרושם 3.18 תיקולים למשחק. במקום השני נמצא שחקנה של בוכום, ברנרדו, עם 3.07. שלישי הוא בראדלי לוקו מברסט, עם 3 תיקולים מוצלחים למשחק, ורביעי ברשימה זהו טייריק מיטשל מקריסטל פאלאס עם 2.93. השחקן החמישי במדד התיקולים המוצלחים פר משחק בכל חמש הליגות הגדולות באירופה הוא מגנה של אתלטיקו מדריד, ריינילדו מנדבה, שרושם העונה 2.89 תיקולים מוצלחים למשחק.

1 תגובה
  1. אלכס כותב

    לא סתם רוב השחקנים כאן מקבוצות קטנות, הן הרבה יותר מותקפות וחשופות ולכן הבלמים נדרשים להגן יותר וכיוצא בזה לתאקל.
    אבל סדרת כתבות מעניינת והכל קצר ומהיר ממש סבבה לעבור על התוכן שלך.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן