יוליאן נגלסמן האריך את חוזהו בנבחרת גרמניה

על אף ההתעניינות מבאיירן, המאמן הגרמני החליט להמשיך בנבחרת גרמניה | כל הפרטים

יוליאן נגלסמן ימשיך בנבחרת גרמניה.

המאמן הגרמני, בן ה-36, האריך את חוזהו בנבחרת, והוא ישאר בתפקיד עד מונדיאל 2026.

מועצת המנהלים של ההתאחדות הגרמנית החליטה היום (שישי) להאריך את חוזהו של נגלסמן, עד לסיום המונדיאל הבא שייערך בארצות הברית, מקסיקו וקנדה.

נגלסמן מסר לאחר החתימה כי: “זו החלטה של ​​הלב. זה כבוד גדול להיות מסוגל לאמן את הנבחרת ולעבוד עם השחקנים הטובים ביותר במדינה. עם הופעות מוצלחות ומלאות תשוקה – יש לנו הזדמנות לתת השראה למדינה שלמה. אנחנו רוצים לרשום אליפות אירופה ביתית מוצלחת, ואני ממש מצפה לזה ביחד עם הנבחרת שלי”.

רודי וולר, מנהל נבחרת הגברים, אמר לאחר הסיכום כי: “כבר היינו משוכנעים לחלוטין ביוליאן נגלסמן לפני המשחקים הבינלאומיים המוצלחים האחרונים, אבל הם הראו שוב איזו התלהבות יוליאן וקבוצתו יכולים להצית מחדש בגרמניה. הוא מאמן יוצא מן הכלל. שועל טקטי שלא רק מבין גדול בכדורגל, אלא גם יכול לעורר השראה בכל שחקן עם התשוקה שלו להצליח”.

אנדריאס רטיג, מנכ”ל ספורט של הנבחרת אמר: “ג’וליאן נגלסמן השיג הרבה כב3 בגיל צעיר. המחויבות שלו לנבחרת הלאומית היא מסר גדול, פנימי וחיצוני. זה יוצר המשכיות שרק תגביר עוד יותר את הציפייה לאליפות אירופה הקרובה”.

החלטתו של נגלסמן הורידה למעשה מעל הפרק את האפשרות שהוא יחזור לבאיירן מינכןת כזכור, לפני כשלושה שבועות פורסמו בגרמניה דיווחים כי באיירן מינכן מעוניינת להחזיר את נגלסמן לעמדת המאמן, לקראת הפיטורים הקרובים של תומאס טוכל.

כעת, בבאיירן ייאלצו לחפש מחליף חדש לתומאס טוכל שכבר הודיע כי יעזוב בקיץ הקרוב, כאשר שמו של רוברטו דה זרבי, מאמנה של ברייטון, עלה בעבר כמועמד מוביל לאימון הקבוצה. שיחות מצד באיירן כבר נעשו עם האיטלקי, שהפך לאחד המאמנים המבוקשים באירופה. דה זרבי מועמד גם לליברפול וברצלונה, וככל הנראה ההחלטה של הגרמנים תהיה קרובה מאוד בעיקר בגלל הרצון להחל כבר בהכנות לעונה הבאה לאחר הפסדת האליפות.

נגלסמן, בן ה-36, אימן את באיירן מינכן מקיץ 2021 עד מרץ 2023, אז הוחלף על ידי המאמן הנוכחי של הקבוצה, תומאס טוכל. הוא פוטר מהקבוצה לאחר 21 חודשים בלבד,  בהם הביא ל’בווארים’ אליפות אחת, והשיג ממוצע של 2.31 נקודות למשחק. לעומתו, תומאס טוכל, המאמן הנוכחי של באיירן, עומד על 2.08 נקודות למשחק.

כאמור, נגלסמן החליט כעת להמשיך באימון הנבחרת ולא לחזור לאימון הקבוצות, כאשר כל העיניים נשואות אליו לקראת היורו הקרוב שייערך בגרמניה.

1 תגובה
  1. בר כותב

    עשה בשכל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן