כל התגובות לאחר גומלין חצי הגמר הסוער בברנבאו

ריאל מדריד עשתה זאת שוב אתמול. היא עשתה זאת כמו שרק ריאל מדריד יכולה, ושלחה את באיירן מינכן הביתה עם מהפך מרהיב בדקות הסיום. הבווארים שאיבדו את הניצחון שהיה להם בידיים ניסו את מזלם בשניות האחרונות אך שריקה שנויה במחלוקת של שופט המשחק סימון מרצ’יניאק שלחה אותם הביתה בידיים ריקות, והלהיטה את המדיה – כל התגובות כאן

בדקה ה-87, באיירן מינכן הובילה 1-0 בדרך לוומבלי. בדקה ה-91 היא כבר פיגרה בשער אחד. הקסם של הברנבאו עשה את שלו שוב פעם, ושלח את הבלאנקוס אל הגמר.

המאמן האיטלקי של ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי שנתפס בעין המצלמה שר את המנון הקבוצה לאחר שריקת הסיום הגיב בריאיון לאחר הסנסציה האדירה של קבוצתו:

“היו לנו כל כך הרבה בעיות העונה… לא רק הפציעות של מיליטאו, אלאבה וקורטואה, איבדנו גם את ויניסיוס לחודשיים, ואת צ’אמני וקמאבינגה. אבל אף פעם לא התלוננו, ותראו אותנו עכשיו!”

על השריקה המוזרה של שופט המשחק בדקות הסיום אמר המאמן:

“פשוט להסביר את סיפור האפסייד. אולי זה לא היה אופסייד, אבל השופט שרק (לפני השער) והפסקנו לשחק. זהו.
באיירן מתלוננת על אופסייד? בסדר, אז אנחנו מתלוננים על הגול של נאצ’ו שבוטל. קימיך צלל’.

מצטיין המשחק ויניסיוס ג’וניור אמר: “הבאנו את ריאל מדריד לעוד גמר. שיחקנו היום עבור השחקנים הפצועים שלנו, שיחקנו היום עבור המשפחות שלנו, שיחקנו בשביל הברנבאו ובשביל החולצה הזו שמדהימה אותנו כל פעם מחדש. פלורנטינו פרז, תודה שהבאת אותי למועדון הגדול בעולם.”

אחרי ההופעות האדירות שלו בשלב חצי הגמר, ויניסיוס כעת מטפס לראש טבלאות ההימורים כפייבוריט לזכות בכדור הזהב, כששני אחריו הוא לא אחר מג’וד בלינגהאם. “אני לא יודע למה שלחו אותי להתראיין, אין לי מילים. אני כל כך אסיר תודה להיות חלק מהקבוצה הזו, אסיר תודה להיות בגמר ליגת האלופות. אני אפילו לא מאמין שאני אומר את זה. זאת השנה הראשונה שלי כאן, אני בהלם. אתה לא מנצח משחקים עם 11 שחקנים, זאת קבוצה של 25 אנשים וכולם עובדים קשה בשביל אותה המטרה. זה כל כך חשוב שיהיה לך סגל כמו זה.
חוסלו? אני לא חושב שהוא יישן הרבה הלילה, מגיע לו הכול. הוא היה חבר אדיר לקבוצה לאורך כל השנה, וזה הלילה שלו.

האוהדים האלה הם האוהדים הטובים בעולם בפער. יש סיבה לכל המהפכים האלו והיא בזכות האנשים המדהימים האלה.
כשהייתי ילד בן 7 בברמינגהאם חלמתי על לילות כאלה.”

שניים מכוכבי המשחק אמש הגיעו מחוליית ההגנה של הבלאנקוס. אנטוניו רודיגר שחגג עם הכיסא כמו שחגגו מיליטאו ואלאבה ב-2022 הסביר: “זה בשביל אלאבה. הוא חשוב בשבילנו. זה היה כדי שהאוהדים יעודדו אותו.” פרלאן מנדי הוסיף: “הקאמבק הכי מטורף שלנו? לא, הקאמבק הכי מטורף היה מול סיטי. אבל גם זה טוב.”

באופן טבעי, מהצד המפסיד יצאו קולות זועמים מהמשחק, בעיקר בגלל ההחלטה השנויה במחלוקת בדקה ה-104. מאמן הקבוצה תומאס טוכל אמר: “זה היה אסון. פשוט אסון והפרה בוטה של החוקים. החוק הברור אומר שהמהלך חייב להמשיך. הטעות הראשונה הייתה של הקוון והשנייה של השופט. זה חצי גמר, זה ממש לא זמן להתנצלויות. זה לא הזמן לשתי הפרות ענקיות של החוקים והתנצלות. זה לא היה קורה לריאל מדריד.”

בלם הקבוצה שהיה גם הוא מעורב בסערה הגיב: “הקוון אמר לי ‘סליחה, עשיתי טעות’. אני לא רוצה להגיד שהשופטים תמיד עם ריאל מדריד אבל זה מה שעשה את ההבדל היום. ריאל, כשאתה חושב שהם מתים, יש להם עוד נשמה. זה למה יש להם 14 גביעי ליגת האלופות.
ויניסיוס? בשבילי הוא השחקן הכי טוב בעולם היום.”

אלפונסו דיוויס, כובש השער של הבווארים שמקושר מאוד לריאל מדריד נשאל על כך לאחר המשחק: “האם אני אשחק בברנבאו בעונה הבאה? כרגע הסוכן שלי מדבר עם באיירן. לא משנה מה יקרה, אני אסיר תודה לבאיירן. מול קבוצה כמו ריאל מדריד 1-0 זה לא מספיק, הם אף פעם לא מוותרים.”

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    האסון היחיד שהיה פה היה של באיירן ובעיקר של טוכל… הוא לא באמת יכול להאשים את השופט על זה. ולהגיד שלריאל זה לא היה קורה זו פשוט שטות כי עובדה שזה קרה לה בליגה, ושם זה היה עוד יותר ברור נגד ולנסיה. חסר כיום מאמנים שמסוגלים להפסיד בכבוד, דוגמה לגוורדיולה שהאשים את עצמו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן