יובנטוס חויבה לשלם לרונאלדו כ- 10 מיליון יורו

הקבוצה האיטלקית תשלם לכוכב הפורטוגלי בגין משכורות שלא שולמו | הסיפור המלא בפנים

כריסטיאנו רונאלדו יכול להיות מרוצה. הכדורגלן האגדי, שמשחק כיום בסעודיה, ניצח אתמול בבית המשפט בתביעה שלו נגד יובנטוס.

הקבוצה האיטלקית חוייבה לשלם לרונאלדו סכום של 9.7 מיליון יורו.

התביעה של רונאלדו הגיעה לאחר שיובנטוס לא שילמה לו את משכורתו. בזמן מגיפת הקורונה, יובנטוס נקלעה לקשיים כלכליים לא פשוטים, והתקשתה לשלם את המשכורות הלא נמוכות של שחקניה ושל עובדי המועדון.
עקב כך, הנהלת ה’ביאנקונרי’ ביקשה מהמשתכרים הבכירים בקבוצה כמו כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה, ג’ורג’יו קייליני ועוד לדחות 4 משכורות חודשיות בכמה שנים, כדי לאפשר למועדון מרווח נשימה כלכלי.
לאחר שהמועדון לא עמד בחלקו בהסכם, ולא שילם את המשכורות גם לאחר תקופת הקורונה, הכדורגלן הפורטוגלי פתח בספטמבר האחרון בהליכים משפטיים נגד בהקבוצה האיטלקית.
יובנטוס מצידה טענה כי היא סיכמה עם שחקניה על הפחתת שכר כדי למתן את המשבר הכלכלי בו הייתה שרויה בעקבות המגיפה. לכן, כך טענו ביובה, הם אינם צריכים לשלם לפורטוגלי דבר שכן הוא הסכים לקיצוץ וכי לא היה מדובר בדחייה.
עם זאת, הפרקליטות האיטלקית גילתה, כי ההסכם בין יובה לשחקניה אינו ויתור על שכר, אלא דחיית תשלום בשלושה מתוך ארבעת החודשים שסוכמו (מרץ – יוני 2020). תשלום זה לא נכלל בחשבונות של אותה שנת כספים, מה שהוביל את הפרקליטות האיטלקית לראות בכך גם עבירה של הונאת מס. מכתב שנשלח לשחקני יובה, שחתום ע”י המנהל הספורטיבי דאז של יובה פאביו פראטיצ’י, נתפס על ידי המשטרה האיטלקית בשנת 2022, במהלך חיפוש שבוצע במשרדי יובנטוס בקשר לחשדות אחרים. במכתב נאמר שהסכום אותו יובנטוס תצטרך לשלם לכוכב הפורטוגלי בעתיד עומד על כמעט 21.3 מיליון דולר. המסמך קובע גם שכריסטיאנו יהיה זכאי לתמריץ פיטורים אם התנאי לצבירת הבונוסים המוסכמים לא יתקיים לאחר העברתו הסופית.
רונאלדו דרש בכתב התביעה את מלוא הסכום אותו התחייבה יובה לשלם לו, אך בית הדין לבוררות של התאחדות הכדורגל האיטלקית החליט להוריד את הסכום הזה בחצי. רונאלדו, בן ה-38, עזב את יובנטוס באוגוסט 2021 לאחר ששיחק בקבוצה במשך 3 עונות, בהן הבקיע 101 שערים ובישל 22 נוספים ב- 134 הופעות במדי יובה בכל המסגרות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן