נשאר בבית: מיגל ויטור האריך את חוזהו בהפועל באר שבע

הבלם הוותיק האריך את חוזהו בבירת הנגב, ויסגור עשור במדים האדומים | כל הפרטים

מיגל ויטור האריך את חוזהו בהפועל באר שבע עד סוף עונת 2025/2026.

הבלם הישראלי-פורטוגלי, בן ה-34, האריך היום רשמית את חוזהו בבירת הנגב בשנתיים נוספות, והוא ישלים עשור במדים האדומים.

ויטור הגיע להפועל באר שבע בהעברה חופשית מפאוק סלוניקי היוונית בקיץ 2016, מיד אחרי האליפות הראשונה של המועדון אחרי 40 שנה. מייד עם הגעתו לבאר שבע, נקשר ויטור למועדון. יחד עם ויטור, שבהמשך הפך לקפטן הקבוצה, באר שבע עלתה על דרך המלך עם זכייה בעוד שתי אליפויות רצופות, בנוסף לשלב בתים מרשים בליגה האירופית. באותו שלב בתים היא ניצחה פעמיים את אינטר, כשויטור כבש את השער השני במשחק שנערך בסן סירו.
עד כה, זכה ויטור עם באר שבע בשתי אליפויות, שני גביעי מדינה, 3 פעמים באלוף האלופים, גביע הטוטו ושחקן העונה בישראל. ב-242 הופעותיו במדי הפועל באר שבע הבקיע ויטור 25 שערים ובישל 8 נוספים.

ויטור ומשפחתו התחברו מאוד לישראל ולבאר שבע, ושלושה מחמשת ילדיו נולדו בארץ. בשנת 2020 קיבל ויטור אזרחות ישראלית, והחל לשחק במדי נבחרת ישראל.

ויטור אמר לאחר הארכת חוזהו כי: “אוהדים יקרים. לפני שמונה שנים הגעתי לכאן ולא ידעתי למה לצפות. מהרגע הראשון קיבלתי המון אהבה מכולם ומצאתי כאן בית. לאורך השנים היו לנו רגעים מרגשים, זכינו באליפויות ובגביעים ועשינו היסטוריה באירופה. מבחינה אישית נולדו לי כאן שלושה ילדים, הכרתי חברים שהפכו למשפחה ונהיינו ישראלים. כמו שאתם יודעים כל הדברים הטובים מסתיימים בסוף, אבל לא הפעם. אני שמח להודיע שאנחנו ממשיכים יחד לעוד שנתיים. אוהב אתכם ומודה לכם על כל התמיכה, יאללה הפועל”.

1 תגובה
  1. כפיר וילנסקי כותב

    שגריר פורטוגל בישראל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן