🚨 לוקאס הרננדז קרע את הרצועה הצולבת

הבלם הצרפתי יעדר בין 6-8 חודשים ויחמיץ את היורו הקרוב בגרמניה, כאשר תאריך החזרה המשוער הוא ינואר 2025.

🚨 another one bite the dust או בעברית “עוד אחד נגס באפר”.

משמעות המשפט בעברית הוא אדם אחד נוסף נעדר, וזה הסיפור של עונת 2024. שחקנים רבים העונה עוברים את הפציעה הקשה מכל קרע בצולבת, ועכשיו שחקן נוסף נכנס לרשימה – לוקאס הרננדז.

הבלם הצרפתי נפצע במהלך חצי גמר ליגת אלופות נגד דוטמונד ביום רביעי. הכל קרה בדקה ה-40 כאשר לוקאס הרננדז ניסה לעצור את פולקורג מלהבקיע שער, אבל במהלך התיקול הוא עשה תנועה לא נכונה ונשכב על כר הדשא. הבלם חשב שהכל בסדר וניסה להמשיך לשחק, אך כעבור פחות מדקה הבין שלא יוכל להמשיך והוחלף על ידי בראלדו.

אתמול (חמישי) הרננדז התבשר בדבר שממנו הוא הכי פחד, קרע ברצועה הצולבת. הפתיעה הזו אמורה להשבית אותו כ-7-8 החודשים הקרובים. משמעותו של דבר, הבלם יהיה חלק מהרשימה הלא קצרה של שחקנים שיעדרו מהיורו הקרוב. בנוסף לזה, הרננדז צפוי לפתוח את עונת 2024/25 באיחור, כאשר המועד לחזרה הוא בחודש ינואר 2025, משתמע מכך שזה משחקו האחרון של הבלם בשנת 2024.

זאת לא הפעם ראשונה שהרננדז קורע את הרצועה הצולבת, במונדיאל 2022 הצרפתי נפצע לאחר 13 דקות בלבד ששיחק בקמפיין. כעת, פריז תצטרך להסתדר בגומלין חצי גמר ליגת האלופות ללא הבלם, ובפיגור של 1-0 מהמשחק הראשון.

הפציעה של הרננדז היא לא רק מכה קשה עבור פריז העונה אלא גם לעונה הבאה. מטרת הרכש של הקבוצה הצרפתית הייתה להביא מחליף לקיליאן אמבפה ושחקן לקישור, אך לאחר פציעתו של לוקאס, יכול להיות שנראה את קבוצתו של אנריקה נכנסת גם לשוק הבלמים.

על הכוונת של פריז נמצא כבר לני יורו הבלם הצרפתי של ליל, אולם מדובר בקרב קשה מאוד מול ריאל מדריד. לפי הדיווחים הבלם קרוב יותר לריאל מדריד מאשר לפריז, אך לאחר פציעתו של הרננדז כנראה שהיא תעשה את כל מאמציה כדי להחתים את הבלם הכישרוני לקבוצה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן