מהפכה באדום לבן | אתלטיקו מדריד מתכוננת לקיץ

לאחר ההדחה מליגת האלופות, האדומים-לבנים כבר מתכננים את חלון ההעברות.

אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר ליגת האלופות מול דורטמונד, נראה שבאתלטיקו מדריד מכוונים לקראת מהפכה לא קטנה בסגל בקיץ הקרוב.

לפי רדיו רלבו והכתב מתאו מורטו, הרעיון שינחה את אתלטיקו מדריד בטווח הארוך הוא להחליף לפחות שני שחקנים בכל עמדה, כמובן שבהתאם לעזיבות. התוכנית של אתלטיקו איננה לקיץ הקרוב, אלא לתהליך שייקח מספר חלוני ההעברות.

השחקן היחידי שנחשב בלתי ניתן להעברה עבור אתלטיקו הוא אנטואן גריזמן, ולא משנה מה יקרה המועדון החליט שלא למכור את הצרפתי בן ה-33. עם זאת, ה’קולצ’נרוס’ יהיו פתוחים להקשיב להצעות שיגיעו עבור שחקני ההתקפה שלהם – אלבארו מוראטה, אנחל קוריאה וממפיס דפאיי.

המגן הימני נחואל מולינה יאריך בקרוב את חוזהו עם אתלטיקו מדריד, כאשר הכל כבר סוכם בין הצדדים וחסרה רק החתימה הרשמית. אם לא יהיו הצעות ענק עבורו, הארגנטינאי יישאר במועדון בעונה הבאה.
לא מעט שחקנים שמסיימים את חוזיהם באתלטיקו כמו מריו הרמוסו, ויטולו, ויטסל וגבריאל צפויים לעזוב בקיץ הקרוב. גם מקומם של סאול במרכז המגרש ושל הבלם המונטנגרי סאביץ’ לא מובטח, כאשר הישארותם תלוייה בעיקר בהצעות שיגיעו עליהם. סאביץ’ אומנם האריך לא מזמן את חוזהו במועדון, אך הישארותו עדיין איננה מובטחת.

באתלטיקו מתכננים כי בעונה הבאה שחקנים כמו ורמירן ופאבלו באריוס יהיו יותר משמעותיים מבחינת דקות.

מבחינת גיוס שחקנים באתלטיקו עומדים לשנות גישה, כאשר חואנן פרז ימונה לסקאוט הראשי החדש של המועדון. פרז כבר עבד בעברו באתלטיקו בין 2013 ל-2016 בתור צ’יף סקאוט, כך שהוא כבר מכיר את הדינמיקה של המועדון.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן