רשמית: סאן מנחם תולה את הנעליים

מגנה של מכבי חיפה לא הצליח להתאושש מהפציעה, וייאלץ לפרוש בגיל 30 בלבד | כל הפרטים

לא יזכה לסוף מהאגדות: כשנה וחצי לאחר פגיעת הראש הקשה שחווה, מכבי חיפה הודיעה היום(חמישי) כי סאן מנחם פורש מכדורגל פעיל.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר לאחר ההודעה הרשמית כי: “אנו נפרדים מסאן מנחם הפורש בשל פציעה. סאן שיחק במכבי חיפה כמעט עשור שנים, בהן היה שותף להישגים גדולים. אנו מודים ומאחלים לסאן בריאות והצלחה בהמשך”.

לאחר הפרישה המגן ישתלב בצוות המקצועי של הירוקים.

ההחלטה של מנחם מגיעה אחרי שנה וחצי בהן לא הצליח להשתקם מפגיעת הראש הקשה שחווה. כזכור, ב-28 בינואר 2023, במהלך משחק בין מכבי חיפה לבני ריינה, נפגע סאן מנחם חזק בראשו, איבד את הכרתו ופונה לבית החולים. מאז אותו משחק ניסה סאן מנחם להשתקם מן הפציעה הקשה, אך אחרי שנה וחצי ללא הצלחה כל הסימנים מצביעים על הסוף. זהו לא הסוף שהמגן ציפה אליו, והוא ייאלץ לתלות את נעליו בגיל 30 בלבד.

מנחם שגדל בשמשון תל אביב, עשה בגיל 18 את המעבר הראשון שלו כשהצטרף למחלקת הנוער של הפועל ניר רמת השרון, איתם הוא גם עלה ליגה בעונת הבכורה. אחרי 3 שנים ברמת השרון הירוקים מהכרמל שמו לב לכישרון הצעיר, והחתימו אותו ביוני 2015. סאן מנחם שיחק 7 עונות במדי מכבי חיפה, למעט פרק קצר בעירוני קריית שמונה בעונת 2017/18, בהן הוא היה בורג מרכזי בזכייה בשלושת האליפויות הרצופות. מנחם גם הגיע לנבחרת ישראל בזכות היכולת הטובה במכבי חיפה. הוא עלה להופעת הבכורה שלו תחת הרצוג במסגרת מוקדמות יורו 2020, ומאז הוא רשם 19 הופעות נוספות בנבחרת הלאומית.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן