מסימאניה | אינטר מיאמי בפסגת ה – MLS

ליאו מסי כיכב בניצחון 4:1 של קבוצתו נגד ניו אינגלנד והוביל את מיאמי לעוד שבוע בפסגת ה - MLS

מסי ממשיך להלהיב את ארה”ב, והלילה באצטדיון ה-ג’ילט סטדיום, הבקיע הפרעוש פעמיים ובישל לעיני 65,612 צופים נרגשים שהגיעו לצפות באלוף העולם, ובכך שברו את שיא כמות הצופים שנרשמה אי פעם באצטדיון.

הטירוף סביב ליאו מסי בליגת ה-MLS נמשך ואתמול נשבר שיא הצופים באצטדיון ג’ילט סטדיום כש-65,612 צופים ראו את ניו אינגלנד רבולושן מארחת את אינטר מיאמי וליאו מסי.

המשחק נפתח רע מאוד עבור ליאו וחבריו וכבר לאחר פחות מדקה ספגו שער מרגליו של תומאס צ’נקלאי הארגנטינאי. בדקה ה-32 למשחק מסי החל במופע שלו כאשר קיבל כדור נהדר מרוברט טיילור אל תוך הרחבה והכניע את שוער ניו אינגלנד הרניך רוואס.

 בדקה ה-67 סרחיו בוסקטס שלח כדור עומק אדיר לחברו לשעבר בברצלונה, ומסי הפך את התוצאה עם שערו התשיעי העונה ב-MLS. 
מסי המשיך להוביל את קבוצתו והיה מעורב גם בשער השלישי, כשבעט כדור שנהדף והגיע לבנג’מין קרמאשי שכבש מקרוב. בדקה ה-87 בישל ליאו את השער האחרון במשחק לחברו לואיס סוארס, ובכך חתם משחק ענק מבחינתו.
מסי נמצא בכושר נהדר בארה”ב ובכל המסגרות העונה הוא כבר כבש  11 שערים להם הוסיף עוד שישה בישולים.
בליגה מוביל ליאו את טבלת הכיבושים עם תשעה, מבשל עוד ארבעה ומוביל גם בטבלת מעורבות ישירה בשערים – 13, ובעקבות ההופעה אמש הפך לשחקן הראשון

בתולדות ה-MLS שמעורב ביותר משער אחד בחמישה משחקים רצופים. מבחינה היסטורית מסי נמצא כבר במקום השלישי בטבלת הכובשים בכל הזמנים של אינטר מיאמי עם 22 שערים ב-24 הופעות, כאשר במקום הראשון נמצא גונסאלו היגוואין שכבש 29 שערים ב-70 משחקים במדי הקבוצה.

בעונה שעברה מסי כיכב במדי מיאמי אך הגיע מאוחר מדי והחמיץ את ההזדמנות להעפיל אל הפלייאוף, העונה שהיא עונתו המלאה הראשונה בקבוצה, נראה שאוהדי הקבוצה יכולים להתחיל לחלום על הפלייאוף, שכן מיאמי נמצאת ברצף של שלושה ניצחונות ליגה רצופים, וחמישה משחקים ללא הפסד ב-MLS. הקבוצה הורודה נמצאת בראש טבלת הבית המזרחי של הליגה במאזן של שישה ניצחונות, שלושה תוצאות תיקו, ושני הפסדים כשהיא כובשת 26 שערים וסופגת 16, ומסתמן כי העונה, היא תהיה חלק חשוב משלבי ההכרעה של הליגה.

בנוסף התראיין מאמן הקבוצה טאטה מרטינו שאימן את מסי גם בברצלונה ואמר לאחר המשחק: “אוהדים בכל מגרש באים כדי לצפות ולעודד את ליאו מסי, אבל אז הם רוצים שהקבוצה שלהם תנצח. האווירה בכל עיר נותנת לנו מוטיבציה. אנחנו מתמודדים יפה עם ההתרגשות שיש לכל קבוצה לקראת מפגש איתנו, זה שיעור מהשנה שעברה”.

1 תגובה
  1. ויקטור ואלדס כותב

    הפנסיונר הטוב בעולם

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן