מפתיע: פליפה אנדרסון חתם בפלמיירס

אחרי שכבר קיבל את הצעת יובנטוס, שחקן הכנף הברזילאי יעבור לפלמיירס | כל הפרטים

🚨פליפה אנדרסון יחתום בהעברה חופשית עד סוף שנת 2027 בפלמיירס בתום העונה הנוכחית.

קבוצת הפאר הברזילאית הודיעה אמש (שני) כי אנדרסון סיכם את תנאיו בקבוצה, וכי הוא יצטרף בהעברה חופשית בסיום העונה הנוכחית.

החזרה של אנדרסון מפתיעה במיוחד, שכן רק בשבוע שעבר הוא קיבל את הצעת יובנטוס לחוזה ל-3 שנים, אך כעת הוא החליט לרדת מהגברת הזקנה ולחזור לברזיל. העיתונאי פאבריציו רומאנו סיפר שהחזרה של אנדרסון הביתה לברזיל היא לא בגלל עניין כלכלי אלא בגלל סיבות משפחתיות.

הקיצוני הברזילאי, בן ה-31, גדל בסנטוס יחד עם ניימאר, שגדול ממנו בשנה, ויצא ממנה ביולי 2013 למסע של 11 שנה ביבשת אירופה. עיקר בקריירה של אנדרסון הייתה בעיקר בלאציו, ב ה הוא שיחק בשתי קדנציות שונות, ואצלה הוא בילה את מירב שנותיו – 8 מתוך 11. בקבוצה האיטלקית אנדרסון נהנה גם מהתפוקה הטובה ביותר – 58 שערים ו-63 בישולים ב-319 הופעות בכל המסגרות. בין הקדנציות בלאציו הוא בילה 3 שנים פחות טובות בווסטהאם בהן הוא כבש 12 שערים והוסיף 13 בישולים ב-73 משחקים. אנדרסון גם עבר לתקופה קצרה בפורטו, בה הוא רשם בישול אחד ב-10 משחקים.

במדי ה’נשרים’, אנדרסון היה אליל האוהדים בעיקר בקדנצייה הראשונה שלו. לאנדרסון יש חולשה אחת רצינית – חוסר יציבות. רק ב-3 עונות בקריירה הוא כבש במספר דו ספרתי, רק פעמיים הוא בישל במספר דו ספרתי ורק פעם זה קרה במקביל, בעונת 14/15, אז הוא כבש 11 שערים ובישל 10 נוספים ב-37 משחקים. חוסר היציבות הזו הייתה בעיקר מה שהקשה על הברזילאי להפוך לשחקן מרכזי ומוביל.

פלמיירס זכתה בשבוע שעבר בגביע הפאוליסטה, אחרי שגברה על האקסית של אנדרסון, סנטוס, בתום מפגש כפול. העונה בברזיל רק החלה, ופאלמייראס ניצחה את משחקה היחיד עד כה, 0:1 על ויטוריה, מה שהציב אותה במקום ה-7.

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    מה נהיה מיובה? מישהו עדיין סופר אותם?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    המחליף של אנדריק בפלמיירס

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן