נשאר בבית | פאו קובארסי בדרך להארכת חוזה בברצלונה

ברצלונה ובלמה הצעיר פאו קובארסי הגיעו בינהם על הסכמה להארכת החוזה של הכשרון הצעיר בקבוצה.

על פי הדיווחים פאו קובארסי יקבל שידרוג קל בשכר עד שימלאו לו 18 – בינואר 2025, וכמובן שבבארסה יצטרכו לפעול על פי חוקי הפייר פליי של הליגה הספרדית מה שאומר שבהחלט קיים מצב בו חוזהו של קובארסי ישאר חוזה של שחקן נוער לזמן מה. כעת המחלוקת היחידה שנותרה בחוזה של קובארסי הצעיר, הינה ההחלטה על משך זמן החוזה שלו. בברצלונה רוצים להתחים את הבלם שהגיע מלה מאסיה לשש שנים בעוד הסוכן שלו מעוניין בחוזה קצר בשנה אחת – ל- 5 שנים, אך כך או כך נראה כי הנושא אינו יהווה מכשול בחתימה על החוזה החדש.

בדומה לעוד כוכב צעיר של הקבוצה הקטלונית – לאמין ימאל, כשימלאו לפאו קובארסי 18 שנים, הוא יקבל שדרוג לחוזה בוגרים ל-5 שנים עם שכר משתדרג שיגיע לבסוף לסכום של כ-12 מיליון אירו בשנת 2030.

קובארסי כבר משך הרבה תשומת לב מקבוצות הכדורגל ברחבי אירופה בעקבות ההופעות הנהדרות שלו בליגה ובליגת האלופות, והחוזה החדש שעליו הוא עתיד לחתום גם יעלה משמעותית את סעיף השחרור של הכוכב הצעיר. כרגע סעיף השחרור של קובארסי עומד על כ- 10 מיליון אירו, ובדומה לגאבי, רונאלד אראוחו ופדרי, אחרי חתימת החוזה החדש, סעיף השחרור של הבלם יעמוד על כמיליארד אירו, ולמעשה בכך מבטיחה ברצלונה שאף קבוצה אינה תשלם את סעיף השחרור של השחקן, ות’גנוב’ אותו לקטלונים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן