סופה של תקופה: מרקו רויס עוזב את דורטמונד

הצהובים-שחורים הודיעו רשמית על עזיבתו של הכוכב | כל הפרטים

🚨מרקו רויס יעזוב את ברוסיה דורטמונד כשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית.

הקבוצה הגרמנית הודיעה היום רשמית כי הקשר, בן ה-34, יעזוב את המועדון בקיץ הנוכחי, לאחר 12 שנים ברצף בדורטמונד.

בהודעת הפרידה שלו אמר רויס: “אוהדים יקרים, זכיתי לשחק באצטדיון המדהים הזה ב-12 השנים האחרונות והקדשתי חצי מחיי עבור המועדון. היו המון עליות וגם מורדות. אני והמועדון החלטנו ביחד שלא אאריך את החוזה. אני גאה מאוד ואסיר תודה על השנים שלנו ביחד. זה רגע קשה עבורי ולא קל לי למצוא את המילים, אבל יש לנו עוד משימה חשובה: להגיע לוומבלי ולזכות בתואר. זו גם הסיבה שבעקבותיה התקבלה ההחלטה כבר עכשיו, כדי שנוכל להתרכז יחד במטרות שנותרו לנו. אנחנו עוד נתראה”.

רויס גדל בדורטמונד אבל לא קיבל הזדמנות בבוגרים ונאלץ לעזוב. בהתחלה הוא עבר לאלמניה אאכן ולאחר מכן, בקיץ 2009, עבר רויס לבורוסיה מנשגלאדבך. הוא החל לפרוץ במנשגלאדבך, כשהשיא היה בעונת 11/12 אז הוא סיים עם הקבוצה במקום ה-4, תוך שהוא מנצח על התזמורת עם מספרים מדהימים מעמדת הקשר – 21 שערים ו-14 בישולים ב-37 משחקים בכל המסגרות.

בקיץ 2012, אחרי האליפות האחרונה של הצהובים-שחורים, רויס חזר הביתה תמורת 12.1 מיליון יורו. הקריירה שלו בדורטמונד התאפיינה בעליות וירידות, כאשר במהלך 12 השנים שלו בדורטמונד, החסיר רויס 1269 ימים, כ-3 וחצי שנים, בגלל 66 פציעות שונות. בעקבות הפציעות החמיץ רויס למעלה מ-200 משחקים של דורטמונד. רויס רשם 424 הופעות במדי דורטמונד, כבש 168 שערים, בישל 128 נוספים וזכה ב-5 תארים – פעמיים בגביע הגרמני ו- 3 פעמים בסופרקאפ הגרמני.

כעת, דרכם המשותפת של רויס ודורטמונד נפרדת, ומעניין יהיה לראות מה תהיה התחנה הבאה שלו.

2 תגובות
  1. כפיר כותב

    גדול שחקני דורטמונד מתחילת המילניום

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    אגדה בשחור צהוב ללא ספק.
    באסה על ארון תארים שלא תואם את האיכות, ובכלל על הפציעות שגדעו קריירה של ענק גרמני שהסתפק בלהיות סמל מקומי ביריבה הנעימה של באיירן.

    דבר אחד מובטח, את הכבוד יקבל תמיד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן