🚨 פריז סן ז’רמן במרדף אחר לאמין ימאל

למרות ההצהרות של לאפורטה, הקבוצה הצרפתית מביעה עניין בכישרון הקטאלוני.

🚨 “קיבלנו הצעות משוגעות על שחקנים, 200 מיליון יורו על ימאל וסירבנו כמובן. אנחנו סומכים עליו ולא צריכים למכור. קיבלנו גם הצעות על באלדה, פרמין, דה יונג, אראוחו, גאבי. אנחנו לא רוצים למכור את הכוכבים שלנו”. כך לאפורטה אמר ביום שבת האחרון על הכישרון הספרדי, רוב העיתונאים היו סבורים כי מי שהציעה את הסכום הזה היא לא אחרת מאשר פריז סן ז’רמן. הקבוצה הצרפתית היא אחת הקבוצות היחידות שיכולות לשחרר סכום כזה של כסף עבור שחקנים. הידוע מביניהם הוא כמובן ניימאר שנקנה תמורת 222 מיליון יורו מברצלונה. נאסר אל-חלאיפי מחפש בכל כוחו את מי שירש את כיסאו של אמבפה, שעתיד לעזוב בקיץ הקרוב, כאשר כסף לא מהווה בעיה עבור המועדון שמנוהל על ידי הקטארים.

למרות יכולותיה של פריז להציע סכומים כאלה, אין אינדיקציות רשמיות על כך שפריז היא זאת ששלחה את ההצעה על השחקן. אולם, דבר אחד כן ידוע וזה העניין של פריז ברכישה של לאמין ימאל. הקבוצה הצרפתית מעוניין להנחית כוכב אחרי עזיבתו הצפויה של קיליאן, ואחד מרשימת השמות הארוכה הוא ימאל.

מבחינת ברצלונה, הקבוצה הפיקה לקחים ממקרה ניימאר ושמה ללאמין ימאל סעיף שחרור של מיליארד דולר, סכום שגם קבוצה כמו פריז לא יכולה לשלם עבור שחקן. כתוצאה מכך, כדי לקנות את השחקן, ראשי פריז יצטרכו לשכנע את לאפורטה למכור את השחקן. בנוסף לכך, עדיין לא ידוע מה עמדתו של ימאל בנוגע לעזיבת המועדון שגידל אותו מתחילת דרכו, כך שמודבר בעסקה לא פשוטה בכלל עבור פריז.

לאמין ימאל חווה שנת פריצה, כאשר ב-28 משחקים בלה ליגה כבש ארבעה שערים ובישל שישה נוספיםם. בקרוב, לאמין ימאל וחבורתו תפגוש בשלב רבע הגמר את אותה פריז שמעוניינת בו. במידה וימאל ייתן משחקים טובים גם מול פריז, זאת תהיה נקודה נוספת עבור הצרפתיים לרכוש את הכישרון הספרדי מברצלונה שנואשת לכסף.

1 תגובה
  1. אולג כותב

    צעיר מדי, גם אם יחתימו אותו על חוזה ל5-6 בסופו הוא מאוד צעיר ויוכל לעזוב בחינם אחרי 200 מיליון אירו לפני שהוא מגיע לשיא. בקיצור שטויות יפות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן