🚨רשמי: צ’ארון שרי לא יחזור למכבי חיפה

הכוכב יישאר בהולנד ולא יחזור למועדון | כל הפרטים

🚨צ’ארון שרי ביקש להישאר בהולנד לעונה נוספת ולא יחזור למכבי חיפה.

הכוכב ההולנדי, שעזב את ישראל בחודש ינואר האחרון על רקע סיבות משפחתיות, פנה בימים האחרונים להנהלת מכבי חיפה וביקש להישאר בהולנד גם בעונה הבאה.

במועדון הירוק הוחלט להיענות לבקשה של שרי, ובכך למעשה סיים הקשר ההולנדי את תקופתו במועדון מהכרמל.

בהודעה הרשמית שהוציאה מכבי חיפה נכתב כי: “שלום קפטן! צ’ארון שרי ובני משפחתו, פנו בימים האחרונים לראשי המועדון בבקשה להישאר בהולנד ולא לשוב למכבי חיפה בשל סיבות משפחתיות. במועדון הוחלט להיענות לבקשה”.

צ’ארון שרי ביקש למסור לאוהדי מכבי חיפה לאחר ההודעה הרשמית על עזיבתו כי: “לעזוב את המועדון המדהים הזה לאחר כחמש שנים מדהימות, זו אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי. בכל משחק הענקתי את הלב והנשמה, אנצור כל רגע שחוויתי במועדון המדהים הזה. לכל השחקנים איתם שיחקתי, המאמנים וכמובן האוהדים תודה על מסע בלתי נשכח. אזכור לעד את הזיכרונות שיצרנו יחד. אומנם אני כבר לא איתכם, אבל חלק מליבי תמיד יישאר איתכם שם בישראל. אהבתי למועדון הזה לעולם לא תדעך. אני אסיר תודה על הכל. שלכם לעד. נה נה נה נה צ’רון שרי”

נשיא המועדון, יעקב שחר, נפרד גם כן משרי ואמר: “שרי היה אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל. שחקן ברמה גבוהה, שכל אוהדי הכדורגל בישראל אהבו לראות על הדשא. בזכות יכולתו ואישיותו, הפך לקפטן הקבוצה ואנו מודים על תרומתו להישגים של המועדון בארבע וחצי העונות שהיה עמנו”.

במכבי חיפה מסרו כי בהמשך ייערך לשרי טקס פרידה מכובד באצטדיון סמי עופר.

שרי הגיע למכבי חיפה בתחילת עונת 2019/20, ובארבע וחצי שנותיו במועדון הפך לאחד השחקנים המובילים ביותר, ואף לבש את סרט הקפטן. במהלך תקופתו במכבי חיפה, רשם שרי 214 הופעות בכל המסגרות, כבש 56 שערים ובישל עוד 46 פעמים. הקשר ההולנדי גם העפיל עם הקבוצה לשלבי הבתים של כל אחד משלושת המפעלים האירופיים, כשהעונה, מלבד העפלה לליגה האירופית, גם הוביל את מכבי למקום השלישי ולשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן